1 Temmuz 2014

BİTENLER #1

Hoşgeldin Temmuz....
Yeni ayın ilk günün de ilk bitenler yazımla burdayım..:)

Bir çok blogger arkadaşımın ay içinde bitirdikleri ürünleri hakkında yazdıklarını sürekli okuyordum. Ama nedense biten ürünlerin ambalajlarına karşı hassasiyetim olduğu için bugüne kadar hiç biriktiremedim . 
Sonunda bu ay karar verdim ve unutmadıklarımı atmadım çöpe ve ayırdım. 



Bakalım bu ay ben neler kullandım. :)

Memnun kaldım mı , tekrar alacak mıyım almayacak mıyım görelim :)







FLORMAR OJE KURUTUCU SPREY 

Benim sürekli kullandığım bir ürün bu. Diğer markaların oje kurutucu spreylerini denemediğim için onlarla ilgili yorum yapamaycağım. Ancak her ay bir tane bitiriyorum. Ve bitmeden stok yaptığım bir ürün.














AXE ANARGNY FOR HER 

Axe Deodorantı ilk kez denedim. Güzel , fresh bir kokusu var ancak hiç kalıcı değil ne yazıkki . 
Bu yüzden tekrar kullanmayacağım.












EYÜP SABRİ TUNCER DOĞAL ZEYTİNYAĞLI SIVI SABUN 


Blogger etkinliklerimizden birinde hediye olarak gelen bu sıvı sabun kokusu ve yapısı gereği çok hoşuma giden bir ürün oldu. Ancak biz evde daha çok antibakteriyel sabunlar kullanıyoruz çocuklardan dolayı. 

Bu yüzden bende Zeytinyağlı sıvı sabunu makyaj fırçalarımı yıkarken kullandım.Hem kıllarına hiç bir zararı olmadı hemde yumuşacık ve mis gibi oldular.









SCHWARZKOPF GLISS ŞAMPUAN

Renk koruyu ve canlandırıcı şampuan aynı zamanda keratin içerdiğinden bakımını da sağlıyor saçların . Ben saçlarımı boyattığımdan beri bunu kullanıyorum ve çok memnunum. Şimdi bir büyük boyu ve bakım spreyi ile devam ediyorum .












SMOKERS PEARL DROPS 

Sigara kullananlar için üretilmiş özel bir jel. Ağızdaki sigara kokusunu ve dişlerdeki sararmaları önlüyor en azından öyle vaad ediyor. Ama ben pek beğenmedim.

Tekrar kullanmayacağım bir ürün. 











ORGANIQUE CREAMY WHIP

Organıque markasının ürünlerini genelde severek kullanırım zaten. Bu duş kremi de aynı şekilde . Benim kullandığım mandilanalı. Kokusu ve yapısı gerçekten çok güzel ancak ben böyle ürünleri kullandığımda nedense temizlenmiş hissini alamıyorum :)))









WATSONS OJE ÇIRKARTICI

Benim vazgeçilmez ürünlerimden olan asetonlar.. Her ay mutlaka en az 1 yada 2 kutu bitiriyorum.

Sol taraftaki kutu da Watsonsa ait ancak ben ikisi arasında kıyaslama yapacak olursam Cosmo Shop 'un Watsons için ürettiği aseton kesinlikle denediğim en iyi oje çıkarıcı. 
Stok yapıldı bile :)











GARNIER BB CREAM 

Üzgünüm ama ben sevmedim. Yüzümde sivilce ve yağlanma yaptığı için tamamını bitirmeden çöpe gönderiyorum.











 MAYBELLİNE LINER EXPRESS

Maybelline Eyeliner incecik ucu sayesinde kullanımı gayet kolay ancak çok çabuk kuruyan yapısı var. Yani gün için de gözümde parça parça dağılma yaptı .Bu yüzden olabildiğince diplere ve az sürerek uyguladım neyse ki sonuna geldim.

Tekrar almayacağım çünkü şimdi Maybelline Gel Eyeliner denemelerine başladım bile :)










AMWAY ANCESTRY

Kokusuna ilk duyduğumda aşık olmuştum resmen . Ancak 50 ml 75TL gibi bir fiyat ve kalıcılığı ne yazık ki  bu bedeli haketmiyor.
Daha uygun bir fiyatta yada indirimde alınabilir.













AVON PUR BLANCA

Yıllardır vazgeçmeden kullandığım parfumlerimden biri. Özellikle bahar ve yaz aylarında çok hafif , güzel ve kalıcı bir kokusu var.

Hala favorilerim arasında.









Benim bu ay kullandığım ürünler bunlardı :).

İlk kez bir bitenler yazısı hazırladığım için hatalarım olduysa affedin lürfen :)

Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler



4 yorum:

  1. Oh, rahatladın! Gelsin yeniler!

    YanıtlaSil
  2. ben de sevemedım bb kremı ya karma cıltler ıcın olanını aldım yenıden bakalım ondan memnun kalacakmıyım asetoon benım ıcın vazgecılmez :) melegım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım aseton bir numara . ben şimdi pure beauty cc kremini kullanıyorum onu çok sevdim mesela..

      Sil