18 Nisan 2014

RIMMEL LONDON WAKE ME UP FONDÖTEN VE STAY MATTE PUDRA

Herkese Merhaba ;)


Yaklaşık olarak 2 aydır vazgeçilmez makyaj ürünlerim arasına giren Rimmel London Wake Me Up Fondöten ve Stay Matte Pudra ile  ilgili deneyimlerimi paylaşma zamanı geldi de çattı bile :)




Günlük makyajımın genelde çok yoğun olmasını sevmem. Hafif kapatıcılık , biraz ışıltı ve aydınlık olsun bana yeter. E tabi bir de gün içinde T bölgemde ki parlamanın da olmaması gerek. 

Bir çok blogger ve youtuber arkadaşlarımında severek kullandığını bildiğim Wake Me Up Fondöten ve Saty Matte Pudralar Watsons mağazalarında  yerini aldığı gibi hemen harekete geçtim :)


Herkesin bu kadar sevdiği ve anlattığı bu ürünü bende denemezsem olmazdı tabi. :)

Benim ten rengim çok açıktır. Ama ilk kez ten rengimin biraz koyusun da bir renk seçtim. Çünkü tüm renk seçenekleri henüz yoktu mağazalarda. Ama bunun için hiç pişman değilim çünkü çok güzel uyum sağladı cildime..Özellikle Real Techniques Expert Face Brush ile uygulamayı daha çok seviyorum .

Hafif yapısı , orta derecede  kapatıcılığı , cilde kattığı ışıltı ile günlük makyaja en uygun fondötenlerden biri bence. 


Fondöten'i biraz olsun matlaştırmak ,doğal bir görünüm elde etmek ve gün içerisinde ki parlamayı engellemek için Rımmel London Stay Matte ile kullanmayı tercih ediyorum ben . 



Pudrada Rımmel London Simgesi  ön planda..



Pudranın hafif ama kalıcı bir yapısı var. Yüzünüzün kalıp gibi durmasını sağlamıyor mesela bir çok pudra gibi.

Gün içerisinde de makyajınızı tazeleyerek parlamanın önüne geçebilirsiniz. Aynı zaman da fondöten kullanmadan da uygulama yapabilirsiniz. Ama sanırım bunun için biraz fazla pürüzsüz bir cildiniz olması gerek :) En azından benim ki öyle olmadığı için  ben fondöten sonrası uygulamayı tercih ediyorum. :)

Şimdi Bakalım Fondötenden önce ve sonra arasında nasıl fark etmiş :)






Aradaki fark gözle görülür şekilde bence :)



   
Ben fondötenin ve pudranın yüzümdeki duruşunu çok seviyorum..

Sizinde memnun kalacağınızı düşünüyorum.

Hatta kullanan arkadaşlarımın yorumlarını bekliyorum..

Rımmel London Serisi ürünleri temin etmek ve size en yakın Watsons mağazası için TIK TIK !

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere..

Sevgiler..



1 yorum:

  1. Bende yeni aldım kampanyalı güne denk geldiği için çifter üstelik soft beige 200fondoten 008 cashmere stay matte kapatıci 040soft beige match 203 fondoten ancak çalışan bayan verdi neden farklı tonlar seçti bilmiyorum buğday tenliyim ne beyaz ne esmer

    YanıtlaSil