17 Nisan 2014

BURSA BLOGGER BAHAR BULUŞMAMIZ

Kucak Dolusu Sevgilerle Merhabalar :)

Yaklaşık 1 ay süren hazırlıklarımız sonrasında heyecanla beklediğimiz buluşmamızı gerçekleştirdik.

Gerçekleştirdiğimiz ilk etkinlik olması sebebi ile çok fazla heyecanlı ve endişeli olsak da gerçekten  eğlenceli ve harika bir gün geçirdik..

Öncelikle bu buluşmada bizi çok güzel bir şekilde ağırlayan , ilgilerini eksik etmeyen ve şahane ikramlarıyla masamızı bir an olsun boş bırakmayan Kafeperest Lounge Cafe ' ye teşekkürler...




Diğer blogger arkadaşlarımız gelmeden önce tüm hazırlıklarımızı tamamladık ve onları beklemeye koyulduk. Heyecan üst seviyede tabi , yeni insanlarla tanışmak , ortak ilgi alanlarımız hakkında konuşmak ve samimi bir ortam olmasını sağlamak gerekecekti.

Masamızı hazırladık...

AFİŞİMİZ 
AMERİKAN SERVİSİMİZ



  Bizim için bu güzel afişi ve amerikan servisleri hazırlayan EMA PARTİ TASARIM'a sonsuz teşekkürler...


  
Ve resimden de anlayacağınız gibi Ünlü Make Up Artist Tevfik Bozdağ'da bizimleydi.Ve tabi ki yalnız gelmeyip bize Young Blood Mineral Cosmetics ürünleri ile tanışma fırsatı vermiş oldu.


Kendisi ile buluşma hakkında irtibata geçmiş olmam sebebi ile tanışmış olmamıza rağmen çok sıcak kanlı , sevecen ve mütevazi bir insan. Ve o gün sanki çok uzun sürelerdir tanışıyormuşuz gibi sohbet ortamımız oldu.
Beni kırmayıp İzmir 'den taaa buralara geldiği için kendisine çok çok teşekkür ediyorum.



 Gelelim Detaylara ;




              Masamızda arkadaşlarımızı bekleyen şahane şeyler vardı.Karıştırmamak  mümkün değildi. :)


Masanın en lezzetlisi bu sevimli cupcakelerdi. Sevgili Müge'nin ellerine sağlık. Şekli ve rengi kadar tadı da muhteşemdi. 



Bu güzellikleri paylaşmamak olmazdı .:)


Endişelenmemiz boşunaymış. Tanışmamız ve kaynaşmamız çok uzun sürmedi. Muhabbet , muhabbet , muhabbet.. Hep birlikte çok güzel vakit geçirdik.


Falsız olmaz tab iki :)


Günün sonunda katılan arkadaşlarımızı 2 güzel çekiliş bekliyordu. Aubrey ve Aryıldız ile yaptığımız çekiliş ile neredeyse herkes şanslıydı. 

Aubrey'in lip balmları ile ArYıldız'ın gönderdiği Çaydanlık ve Cezveler çekilişte sahiplerini buldu.  


Ve yedik içtik , kahveler , fallar , çekilişler ve resimler derken sıra geldi makyaj uygulamasına. Bu kez şanslı kişi bendim :))

Makyaj öncesi Heyecanlı Bekleyiş :)


Adım adım Young Blood Ürünleriyle Makyaj Uygulaması 

Before - After yapmazsam olmazdı zaten :)

Ve sonuç !

Ben çok beğendim Tek kelime ile mükemmel !


Teşekkürler Tevfik Bozdağ ! 


 Etkinliğimizin en güzel misafirini ağırlamanın verdiği mutluluk :)


Öncelikle birlikte kafa yorduğumuz , hazırlıkları tamamladığımız çok sevdiğim arkadaşlarım , dostlarım ;

Betül Seni Çok Seviyorum. :)


Büşra Seni Çok Seviyorum . :)


Ve bizi kırmayıp buluşmamıza renk katan Sevgili Tevfik Bozdağ Teşekkürler .

Katılımları için blogger arkadaşlarıma da  çok çok teşekkür ediyorum.

Esma için ; Kalp Şeker

İnci İçin ; White Pearl


Beyza İçin ; Kozmetik Meraklısı

Ve bizi yalnız bırakmayan tüm sponsorlarımıza binlerce kez teşekkürler..
















Bir sonraki yazım ile Sponsorlarımızın detaylı açıklamalarını yapacağım..

Sevgiler







2 yorum:

  1. harika bir etkinlik olmuş. Bursa hep merak ettiğim bir şehir olmuştur.İstanbula yolun düşerse bizim etkinliklerimize de beklerim.
    www.seleninevcilikhayati.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Aranızda olmak beni çok sevindirir. Haber verirsen uçarım oraya direk :)

      Sil