19 Nisan 2014

Ojelerim ve Benn 2 :)

Güzel bir cumartesi gününden Herkese Günaydın :)

Keyfim yerinde olduğunda ya da canım çok sıkkın olduğunda , kafamı dağıtmak istediğimde bana en iyi gelen şeylerden biri yazmak.  Böyle zamanlarda iyi ki açmışım blogumu diye düşünüyorum.

Bugünde o günlerden biri ve ne yazsam diye düşünürken uzun zamandır ojelerim ve ben 'le ilgili yazmadığımı farkettim.

İnstagram hesabımdaki değişik oje çalışmalarımı paylaşıyorum. Burada da onları bir araya getirmek istedim . Ve yazının ikinici serisi ile burdayım :)

Bakalım bu kez neler yapmışım :)






Golden Rose'un Jolly Jewells serisini çok sevdim. İster tüm tırnakta ister french şeklinde çok güzel duruyor.



Watsons'tan aldığım nail sticker ile kombin yaptım.






Uzun zamandır koyu bir bordo oje arıyordum ve sonunda buldum :)


Golden Rose'un Rich Color Serisinin nerdeyse tüm renklerini seviyorum ama en çokta nude tonları..



Ve denemeyi dört gözle beklediğim Chiba Glaze ojem :)


Bu da China Glaze ojeme Golden Rose Jolly Jewels ile yaptığım kombin :)


En sevdiğim kombinlerden biri de bu. Avon'un yeni serisinin bu renkleri bir harika . Tam da bahara uygun renkler. İnsanın içini açıyor doğrusu.

Şimdilik öne çıkan çalışmalar bu kadar. 

Yakında devamı gelecek. Takipte kalın..

Sevgiler





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder