9 Ekim 2014

BU YAĞLI CİLTLE NASIL BAŞA ÇIKIYORUM :)

Herkese mutlu günaydınlar , sevgi dolu öpücüklerrr:)

Bugün ki başlığım diğer yazılarımdan biraz farklı olsun istedim. Çoğumuzun yaşadığı temel sorunlardan biri yağlı/karma ciltler.

Bende bir yağlı cilt var ki sormayın. Ne çektim onun yüzünden :)

Makyaj yaparsın durmaz , günde 3 - 4 kez makyaj tazelesen yeri , zeytinyağı sürmüş gibi parıl parıl parlayan bir cilt dolayısıyla kirli görünen bir yüz :( 

Peki ne yapıyorum da bu görünümü azaltıyorum bir bakalım :)




Bunlar benim bu aralar en sık kullandığım cilt bakım ürünlerim.
Biraz çok ve uygulaması uzun ve sıkıcı gibi görünse de ben suyu çok sevdiğim için onlarla uğraşırken çok eğleniyorum.:)

Arada unuttuğum oluyor tabi ki makyajla uyuya kaldığım zamanlar mesela. Ama o zaman kendimi sanki cildime ihanet etmiş kadar kötü hissediyorum :)

Sırayla başlayalım o zaman :)



Öncelikle makyajımı dün ki yazımda bahsettiğim  Cyrene makyaj temzileme suyu ile temizliyorum.



Gratis indiriminden aldığım en iyi ürünlerden biri olan Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Temizleme Jelini bu sevimli pembe  yüz temizleme fırçası ile bol bol köpürterek uyguluyorum.

Yüzüm köpürmeyince sanki temizlenmemiş gibi hissediyorum nedense :)



Sonrasında yine Neutrogena Visibly Clear serisinin günlük peelingi uyguluyorum ölü derilerden arınmak ve gözenekleri temizlemek için.

Özellikle peelingi yüzümde dairesel hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum ki aynı zamanda kan akışıda hızlansın.



Ve bu kadar işlemden sonra cildi biraz rahatlatma zamanı :)

Karma ve yağlı ciltler için olan bu tonik pürüzleri gidermeyi ve cildi tazelemeyi vaad ediyor.( Henüz deneme aşamasındayım o yüzden kesin bir şey söyleyemiyorum )

Ama ferahlık verdiği ve rahatlattığı kesin.





Şimdi biraz da nemlendirmek gerek. Yves Rocher 3 min Cooling Effects Maskesi ferahlatıp cilde ışıltı katmak için var. Işıltı konusunda değil ama ben daha çok ferahlık ve nemlendirme için hafta da 2 kez kullanmayı tercih ediyorum.


Maskeyi de güzelce yıkadıktan sonra bu kadar su ile oynamak yeter diyoruz ve nemlendiricilerimize geçiyoruz :)




Nemlendirici den önce atlamamam gereken diğer bir üründe fiyatına göre gerçekten iyi bir performans gösteren Essence Parlama karşıtı gözenek arındırıcı serumu oldu.

Yaklaşık 2 haftadır düzenli olarak kullanıyorum. Ve gerçekten gün içerisinde ki yağlanma ve parlamada etkisini görebiliyorum.Yakında detaylı yazısını da yazacağım.



Gece yatmadan önce ve Essence Serum biraz emildikten sonra Avon Solutions Complete Balance Night nemlendiriciyi kullanıyorum.




Ve göz çevresi için vazgeçilmezim Estee Lauder Global Anti- Aging Eye Balm / yaşlanma karşıtı göz bakım kremini göz çevreme yine dairesel hareketler ile 2-3 dk masaj yaparak uyguluyorum.

Henüz kırışıklıklarım yok ama olmaması için çaba gösteriyorum :)




Ve son olarak tabi ki dudaklarımı da unutmuyorum ve Maybelline Baby Lips hafif mentollü olanı ile bakımımı tamamlıyorum.


Tabi ki tüm bunların yanı sıra gün içerisinde en az 2 Lt su içmeye ve sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum.

Eskiye kıyasla şuan da daha iyi görünen bu yağlı ciltle ben bu şekilde başa çıkıyorum.

Ya siz neler yapıyorsunuz ?





Sevgiler


























11 yorum:

  1. Loreal tonikten pek memnun kalmadım. Maske varmış gibi his bırakıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tonikten sonra ayrıca maske uyguladığım için o his olmadı hiç :)

      Sil
  2. Vuuu tam teçhizatlı bakım;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir bakım rutininiz var keşke bende hiç aksatmadan yapabilsem :)

    YanıtlaSil
  4. Alışana kadar biraz zor oluyor ama alışınca aksatmıyor insan :) Kendini gaza getirmen şart :)

    YanıtlaSil
  5. Valla bravo, bu kadar istikrarlı bakım rutini için tebrik ederim, ben hayatta beceremem, tembellikten olsa gerek :) ama hepsi harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya cildim yağlı ve sorunlu olduğu için bu kadar istikrarlı olmak zorundayım ne yazık ki :)

      Sil
  6. Merhaba, benim de cildim yagli ve parlama sorunum var ama hassas da... Bir seyi merak ettim yuz temizleme fircasini her gun kullaniyor musunuz acaba?

    YanıtlaSil
  7. Yağlı cilde sahip biri olarak bu durumdan o kadar muzdaribim ki. Annem ne kadar çok şey kullanıyorsun dese de kullanmazsam da olmuyor maalesef. Mineral makyaj ürünlerinden başka üründe kullanamıyorum çünkü zaten sivilceli olan cildimde daha çok sivilce oluşuyor. Bende böyle istikrarlı kullanmaya devam edebilirim umarım :)
    Bloğunuzu takibe aldım bu arada bana da beklerim :) Hayırlı Sabahlar..

    YanıtlaSil
  8. Kızlar bu neutrogena visibly clear günlük peeling jel kaç dakika duruyor yüzünüzde

    YanıtlaSil