17 Ekim 2014

BLOG PROJESİ / BURÇ MAKYAJI / TERAZİ BURCU MAKYAJI NASIL OLMALI ?

Herkese Merhabalar:)

Haftanın son gününde yine zevkli bir yazı ile birlikteyiz.

Blog projesi olarak hatırlarsanız geçtiğimiz cuma Burç Makyajı / Yengeç Burcu makyajını yazmıştım.(Okumak için tık ! )

Blogger arkadaşlarım ile birlikte yürüttüğümüz bu projenin 2.ve son yazısı ise Terazi Burcu Makyajı hakkında olacak.

Burçların hayatımızda ki öneminden bahsetmiş ve bu seferde makyaj konusunda nasıl olmalılar diye düşünmüştük. 





Peki terazi burcu nasıl biridir?

Neler yapmalı kısaca bakalım :)



Terazi burcuna ait kesin bir mit olmasa da , İ.Ö 2000 yıllarında Babil inanışında ölenlerin günahlarının ve sevaplarının terazide tartıldıktan sonra değerlendirildiğine ve buna göre yargılandığına inanılırmış.

Kolları oynayarak , sonsuzluğa karşı reaksiyon gösteren terazi ile sembol edilir.

Gezegeni Venüs olan burcun ;
Uğurlu sayıları : 6,9
Elementi : Hava
Uğurlu taşları : Opal ve Zümrüt 
Renkerl ise : Mavi ve Lila.

Koç burcunun karşıtı olarak Teraziler ; eşlik , ortaklık ve yüceltmeyi temsil ederler.
Dengelemeyi sağlayan burçtur.

Geneli sabırlı , daha iyi niyetli ve anlayışlı olurlar.

Yaşam dolu , hassas , uyumlu ,tavır ve hareketleri ile zarif olan Terazi kadınına en çok gri ve şampanya tonları yakışıyor.
Ve eyeliner göz makyajları için vazgeçilmezleridir Eyeliner ile iyice keskinlik kazanan gözler ile bakışlar daha etkileyici oluyor.

Bakalım Benim bu kez Terazi burcu makyajım nasıl oldu :)



Günlük makyajlarında , şampanya ve gri tonları ,Gece makyajlarında ise siyah ve füme tonları kullanmalılar Teraziler.

Bende hem günlük olarak hem de gece makyajı olarak kullanabileceğiniz bir makyaj yaptım bu kez.
Sadeleşritip, daha fazla koyulaştırmak tamamen zevkinize kalmış.

Gelelim adımlarına ;

Önce her zaman ki gibi göz makyajı ile başladım. 



Kaşlarım ve doldurma ile çok detaya girmeyeceğim . Çünkü bir önceki burç yazısında hepsini adım adım anlatmıştım.

1.Adım :Nemlendirici uygulayarak başlıyorum.

2.Adım: Severek kullandığım Wet'n Wild E963 ile kaşlarımı doldurup ; Young Blood Eye -Illuminating ile kaş altını aydınlattım.

3.Adım: Smoke Balm paletimde ki şampanya rengini tüm göz kapağıma uyguladım.

4.Adım : Naked 2 paletinde ki Verve ve Blackout rengini karıştırarak üçgen şekilde köşelere sürdüm.

5.Adım: Karıştırma fırçası yardımı ile hafif bir şekilde dağıtarak geçişli  bir görünüm elde ettim.

6.Adım : The Balm Schwing eyeliner ile kuyruk çekerek göz makyajımın büyük bir kısmını tamamlamış oldum.




Son olarak kirpiklerimi kıvırıp rimeli uyguladıktan sonra , son durum bu .:)

Nasıl buldunuz :)




Özellikle  Pembe tonlarda yanaklar , ve dudaklar terazi burçlarına en çok yakışan renkler.








Ve Terazi burcu makyajım da bu şekilde umarım beğenmişsinizdir :)

Yine hangi ürünleri kullandığımı merak edenler için resimlerini ekleyip ; kullandığım sıraya göre hepsini yazacağım..





1-Wet'n Wild E963 kaş farı
2- Young Blood Eye-Illuminating Duo 
3-The Balm Put A Lit On It Far bazı
4-The Balm Smoke Balm
5-Naked 2 
6- The Balm Balm Jovi
7-Maybelline Jel Eyeliner
8-Smash Box Rimel bazı
9- Smash Box Eye Brightening Mascara
10-Reval De Loop Makyaj bazı
11-Rimmel London Match Perfection Fondöten
12-NYC Sun 2 Sun Bronzing Powder
13- Rimmel London Match Perfection Kapatıcı
14-Rimmel London Stay Matte
15-The Balm Down Boy Allık
16-The Balm Mary-Lou-Manizer
17-Wet'n Wild Balm Stain E128

Umarım tüm bunlar işinize yarar.:)

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bir daha başka projelerle değişik makyajlar ile görüşürüz inşallah:)


Diğer Burçlar da ise ;

Akrep Burcu İçin ;

Kova Burcu İçin;

İkizler Burcu İçin ;

Oğlak Burcu İçin;

Aslan Burcu İçin;

İnceleyebilirsiniz.



Sevgiler









5 yorum:

  1. canım benim makyajın sana çok yakışmış çok beğendim :) ellerine emeğine sağlık çok tatlısın

    YanıtlaSil
  2. Ececim ellerine sağlık. Her zaman olduğu gibi bu makyaj da sana çok yakışmış. Aslında makyajsız da harikasın :)

    YanıtlaSil
  3. Bende çok beğendim bu makyajı;) sade, şık olmuş. Allık tercihi zaten şahane:))

    YanıtlaSil
  4. ayy çok güzel olmuş. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Sade güzellik diye ben buna derim super

    YanıtlaSil