8 Ekim 2014

CYRENE YÜZ VE MAKYAJ TEMİZLEME SUYU İNCELEMESİ

Güzel bir bayram tatilinden sonra herkese Merhaba :)

Öncelikle geçmiş bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum. Bayramda evdeyim bir şeyler yazarım diyordum ama olmadı , çocuklar , misafir , temizlik ve hastalık derken tatil bitti bile anlamadan.

O zaman bloga hızlı bir dönüş yapmalıyım ve yaklaşık 3 haftadır kullandığım bu ürünü artık yazmayalım dedim ve geldim :)

Bir süre öncesine kadar makyaj temizleme suları pek yaygın değildi yada ben pek denk gelmemiştim bilmiyorum.Daha çok temizleyici köpükler veya jellerle bazen gözlerim yana yana temizlerdim makyajımı. Cildim yağlı / karma olduğu içine her ürünü gönül rahatlığı ile kullanamıyorum.

Makyaj temizleme suları çıktığında başta alışmam biraz zaman aldı sanki iyi temizlenmiyor hissi veriyordu. Ama şimdi çok alıştım ve neredeyse 3-4 haftada bir şişe bitiriyorum.

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu da bitirmek üzere olduğum ve memnun kaldığım markalardan biri oldu.







Ben karma ve yağlı ciltler için özel üretilmiş olanını kullanıyorum. Göz yakmayan ve durulama gerektirmeyen bir formülü var. Gerçi ben yinede durulamadan yapamıyorum :)





En önemlisi Etil Alkol , Esans , Renklendirici, Paraben ve Yağ içermiyor. Cildinizi makyajdan arındırırken aynı anda zarar vermiyor.Ciltteki yağ dengesini ayarlıyor olması benim gibi yağlanmadan bıkmış olanlar için harika bir şey :)





İçeriğinde ki Provitamin B5 ve Aloavera özleri cildi sakinleştirip , nemlendirmeye yardımcı oluyor.

Şişesi ve özellikle kapağı çok kullanışlı.

Bir çok markaya göre temizliği çok iyi. Eyeliner yada maskaraları terk seferde çıkarıyor. Üstelik gözü yakmadan. 

Ve yaklaşık üç haftadır kullanmama rağmen tek bir kirpiğin bile dökülmesine rastlamadım.



Şimdi gelelim nasıl uyguladığıma ;


Bu  makyajımın silinmeden önceki hali 



Uygularken ;

Resimdeki gibi bir pamuğa ( ben özellikle Benri'nin kare pamuklarını tercih ediyorum.) ürünü döküp 10 -15 sn kadar gözümde bekletiyorum. Ve yavaş hareketlerle içten dışa doğru pamuğa biraz bastırarak çekiyorum.




Ve sonuç:)

Tek harekette temizlemeyi başarıyor. Tek hareketlerle diyorum çünkü bir kaç defa aynı hareketi tekrarlarsanız ve gözleriniz hassassa tahriş edebilirsiniz.


Genel anlamda temizliğinden ve içeriğinde  dolayı sevdiğim bir ürün oldu.

Bende ki 200 ml'lıkti.Bittiğin de 500ml olanı mutlaka alacağım.

Cilt tipinize uygun olanı bulmak ve güvenle alışveriş yapmak için Cyrene.com inceleyebilirsiniz.



Sevgiler
















2 yorum:

  1. Bende hassas ciltler için olanını kullandım. Çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  2. Ben hep tahris ediyorum gozlerimi :(

    YanıtlaSil