11 Ekim 2014

SMOKE BALM İLE GÖLGELİ GÖZ MAKYAJI

Güzel bir cumartesi sabahından Günaydın :)

Bu aralar göz makyajlarına takmışken , Gratis indiriminde %50 indirimle aldığım The Balm Smoke Balm Paletini denemeden olmazdı.

Şimdi size hem o harika paletten hemde yaptığım göz makyajından bahsedeceğim.


smoke balm , smokey eyes ,


The Balmın tüm ürünlerinde olduğu gibi bu far paletinin de ambalajına bayıldım resmen. Üstelik kirbit kutusu şeklinde tasarlanmış. 

Aynı zaman da tam çantaya atıp çıkmalık bir palet olmuş.İçeriğinde ki renkler gölgeli bir göz makyajında ihtiyacınız olabilecek ana renklerden oluşuyor.




smokey eyes , balm ,


Renkleri bir baz ile daha koyu kullanarak ister gece makyajınızda isterseniz de daha az kullanarak günlük makyajınızda kullanabileceğiniz joker bir ürün bence.

Bende ki açık tonlarda olanı.

Kindle - Koyu ve hafif ışıltı bir yeşil
Glow - Orta tonda bir kahverengi
Combust - Şampanya rengine daha çok benzeyen bir krem rengi.

Swatcları ise böyle ;

smoke balm swatch , smokey eyes



Bugünün makyajı da Smoke Balm palet ile oldu. Bakalım nasıl ?


smoke balm , dumanlı göz makyajı , gölgeli göz makyajı


Ben genelde günlük makyajım da daha hafif tonlar kullanıyorum. Daha sade olması için çok koyultmuyorum. Ama o kadar sadeliği güzelleştirmek için de eyeliner kullandım tabi ki.



The balm, smokey eyes, eyeliner, gölgeli göz makyajı


Eyeliner yine The Balm  Schwing. Kesinlikle bugüne kadar kullandığım en kalıcı ve en kolay sürülebilen eyeliner oldu.


Smokey Eye Palette , favorilerim arasında yerini aldı bile .

İndirimli hali 15 TL idi. Yani indirimsiz 30 TL falan. Gerçi bence indirimsiz hali ile bile alınabilir.
Kalıcılık ve pigmentleri bu fiyata göre gerçekten çok iyi çünkü.

Şimdi sıra da serinin ikinci paleti var .Bir an önce onu da almam lazım :)

Diğer paletin incelemesini okumak için Sevgili arkadaşım İncili Makyaj 'ın blogunu ziyaret edebilirsiniz.



Makyajımı umarım siz de beğenmişsinizdir.

Bol Balmlı günler diliyorum :)



Sevgiler








2 yorum:

  1. Canım benim Güle güle kullan. Bir de ben böyle güzel eyeliner çekebilsem.

    YanıtlaSil
  2. Resimleri çok güzel çekmişsiniz, almak istediğim ve merak ettiğim bir palet, çok faydalı bir yazı olmuş ^-^ banada bekleriiim , www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil