11 Ocak 2014

Hayatımın Fırçaları - Real Techniques Brushes - YÜZ FIRÇALARIM

Kucak dolusu sevgiler , öpücükler , merhabalar..... :)))

Bugün size başlıkta da bahsettiğim gibi hayatımın fırçlarından , en sevdiklerim , en kıymetlilerimden bahsedeceğim..Real Techniques Brushes..

Öncelikle renkleri ve şekilleri ile beni en başından cezbettiler zaten.Fırçaları yurt dışı bir alışveriş sitesi olan amazon.com ve ınstagram üzerinden satış yapan arkadaşlarımdan edindim. Yaklaşık 2 ay içersinde seriyi tamamladım sayılır ... Ama bende ki Real Tech. Aşkı bitmez.. Her yeni ürün çıktığı gibi istemsiz olarak edinme isteği oluşuyor bende . Buna engel olamıyorum... Bu bir hastalık resmen :))



Bir çok markanın fırçalarına kıyasla hem fiyat olarak ve artık ulaşılabilirlik olarak da gayet uygun .. Yani çok sayıda fırçadan oluşan setlere ( örn : 24 / 32 / 60 ) para ödemek yerine , işlevsellik açısından tüm ihtiyaçlarınızı karşılayabilecek bir kaç fırçaya o imkanı vermek daha mantıklı. Ve ben Real Tech. Fırçaların bu değeri hakettiğine inanıyorum açıkçası...

Benim fırçalarım ve kullanım alanlarına bakalım hadi hep birlikte ;


Numara sırasına göre ;

1- REAL TECHNİQUES POWDER BRUSH - Pudra Fırçası :Benim en başarılı bulduklarımdan biri. Büyük başlıklı kullanımı kolay yumuşacık bir pudra fırçası. Ovalimsi bir yapıda olması pudranın yüzünüze eşit ve homojen bir biçimde dağılmasını sağlıyor. Bu fırçayı kullandıktan sonra pudraların içinde çıkan süngerlere gerek bile duymuyoruz...

2- REAL TECHNİQUES BLUSH BRUSH - Allık Fırçası - Yumuşacık tatlı mı tatlı çok sevimli bir fırça :) Allık ve bazende bronzer için kullanabilirsiniz. Ben genelde allık uygularken kullanıyorum . Allık için biraz büyük gibi gözüksede tam tersine çok harika sonuçlar veriyor. Allığı eşit dağıtıp daha doğal bir görünm sağlıyor..

3-REAL TECHNİQUES BUFFING BRUSH - Türkçe karşılığı Cilalama olarak geçiyor aslında :) Daha çok toz ürünlein kullanımı için tasarlanmış ancak ben genelde  likit ya da köpük fondoten , bb cream kullanırken kullanıyorum. Çok yoğun uygulama yapıldığında yüzde iz bırakıyor hafif ve yumuşak hareketlerle uygulamak gerekli. Ben pek beklediğim randımanı alamadım açıkçası ..

4-REAL TECHNİQUES STIPPLING BRUSH - Stippling noktalama demek gibi bir şey .. Fırça anlamına uygun aslında . Krem yapıda ürünlerin uygulanması için uygun. Fondöten de uygulayabilirsiniz ama iz bıraktığı için ben tercih etmiyorum.


5-REAL TECHNİQUES EXPERT FACE  BRUSH - Uzman Yüz Fırçası ;Bu fırça tüm ürünlerin kullanımı için uygun, ister likit ister krem fontödenler ve aynı zamanda allık yada pudra içinde kullanabilirsiniz. İnce ve sık yapılı , oval şekilde ve fazlasıyla yumuşak kullanımı çok kolay ve zevkli..

6-REAL TECHNİQUES SETTING  BRUSH - Rötuş fırçası da diyebiliriz.Özellikle aydınlatıcı uygulamak için bire bir.Aynı şekilde yine hafif bir allık uygulamasında yada kontürleme işleminde kullanabilirsiniz.

7-REAL TECHNIQUES CONTOUR BRUSH -   Adında anlaşılacağı üzere gerçek bir kontür fırçası..Ama sanki daha çok toz halinde olan bronzerları uygulamak için gibi..Krem yapıdaki bronzerlar için çok uygun olmayabilir.

8-REAL TECHNIQUES POINTED FOUNDATION BRUSH - Fondöten fırçası aslında ama kullanım alana biraz daha sınırlı yani daha ufak bölgelere uygularken kullanabilirsiniz. Mesela Burun kenarlarına şakak ve kaş aralarına gibi...

9-REAL TECHNIQUES  FOUNDATION BRUSH - Bu fırçada değişik bir fontöden fırçası ancak bana fondöten uygulamak için pek uygun gelmedi . Bence krem yapıda bronzer uygulamak için daha kullanışlı olabilir. .

10-REAL TECHNIQUES DETAILER BRUSH - Detaylı uygulamalar için tasarlanmış ama ben pek fazla kullanmadım çünkü diğer fırçalar zaten tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor. Ama çok küçük bölgelerde yada bazı sorunlu bölgelerde concealer uygularken kullanılabilir.


Real Technıques fırçalar ; kullanım sürecinde bakteri üretimine karşı olarak ve sentetik kıllardan üretilmiş olup ; sağlık açısından sorunsuz bir ürün..

Ben çok seveek ve beğenerek kullanıyorum..

Göz Fırçalarının da detaylı incelemesini sizlerle paylaşacağım..


Sevgiler...




7 yorum:

  1. Mükemmel açıklamışsınız çok yardımcı oldunuz tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim ben çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben de allık fırcası ve expert face almak istiyorum. amazon.com da urunler orijinal mi expert face in fiyatı 20 lira kargo ucreti ne kadar ve ne kadar surede gelir cevap verirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  4. expert facei alayım artık :)

    YanıtlaSil
  5. bilgiler için çok teşekkürler emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar bloguma beklerım bende ☺️

    YanıtlaSil
  7. açıklamarınız çok güzel olmuş. Süngerli sabunluk için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil