21 Ocak 2014

BURSA BLOGGER BULUŞMASI SPONSORLARIMIZ 1.BÖLÜM

Tekrar Merhaba:)


Ve Geldik  Blogger buluşmalarının en güzeli en muhteşemi en bol hediyelisi olan ve FSM BENZİN CAFE de düzenlenen Bursa Blogger Buluşması'nın sponsorlarının bizim için hazırladığı birbirinden güzel hediyelere..




Öncelikle hangisinden başlamalıyım bilmiyorum ama belli ki tek yazıda yayınlamam yeterli olmayacak gibi ve bu  nedenle gelen  hediyeleri gruplar halinde ayırdım ve her gün bir gruptan bahsedeceğim.


-------------------------------0-------------------------------------


-DORE ÇORAP-

Bizim için harika çoraplarından ufak bir paket derlemiş . Her yaşa yönelik olan DORE ÇORAP 'lar arasında hem benim hemde kızım için çok güzel ürünler var.
Çok teşekkürler DORE !

-DURANCE-

Cildimiz evimiz ve kendimiz için neredeyse tamamen doğal ürünlerden oluşan ve geniş bir ürün yelpazesine sahip olan sponsorumuza çook teşekkkürler..

-ONLİNE ECZANEM-

Kozmetik ve diğer her türlü ihtiyaçlarımda aklıma ilk gelen favori sitem ONLİNE ECZANEM göndermiş olduğu bu muhteşem hediyeyle ve tabiki kutusuyla gönlümüzü bir kez daha kazanmayı başardı .
Teşekkürler Online Eczanem..


-HC HAIR CARE -

Saçlarım son zamanlarda normale göre daha fazla dökülüp daha fazla yağlanmaya başlamıştı. Özellikle dökülme konusunda çok ciddi şüphelerim varken bu paket ile karşılamak beni çok sevindirdi.Ve hemen denemye karar verdim. Evet henüz birşey söylemek için çok erken olabilir ama yinede bu içlüyü çok sevdiğimi söylemeden geçemem. Çokk Teşekkürler ...ile 

-IXORA-

Oldum olası parfümleri çok sevmişimdir. Sizlerde sitelerini incelediğinizde farkedceksiniz zaten çok fazla çeşit ve her ihtiyaca yönelik ürünler ile size harika seçenekler sunuyor. Benim paketimden çıkan CHERRY BLOSSOM ise tam da benim sevdiğim gibi biraz şekerli biraz meyveli çok güzel bir kokuya sahip.
Bu güzel seçim için IXORA'ya SONSUZ TEŞEKKÜR...


Bu yazım şimdilik bu kadar ama unutmayın anlatacağım ve denemeyi dört gözle beklediğim daha bir sürü ürün var.

Takipte Kalın..

Görüşmek Üzere......




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder