11 Ocak 2014

Hayatımın Fırçaları - Real Techniques Brushes - GÖZ FIRÇALARI

Tekrar Merhaba.....:)

En sevdiğim Real Techniques fırçalarımın Göz için olan Starter Kit ile devam ediyoruz..

Öncelikle set beş parçadan oluşuyor.Genel olarak tüm ihtiyaçlara göre tasarlanmış.Ancak daha detaylı çalışmak istediğinizde biraz yetersiz kalabiliyor..

Starter Kit




1-Deluxe Crease Brush - Kırışık fırçası olarak geçiyor. Yani göz ucunuzun kırışık olan kısmına gölge vermek ve yoğun bir görünüm sağlamak için tasarlanmış. Ancak far uygulaması için biraz kalın ve tombik bir fırça. Ben genelde hatta çoğunlukla gözaltına kapatıcı uygularken kullanıyorum. Ve bu konuda gerçekten çok başarılı..

2-Base Shadow Brush - Gölgelendirme Fırçası - Evet göz çukurunda ve göz uçlarında gölgelendirme için tasarlanmış güzel bir fırça . Ama ben daha çok açık tonlarla gölgelendirme yaptığımda kullanıyorum çünkü oval ve biraz fazla kılları olduğundan koyu renkle gölgelendirmede fazla yoğun oluyor. Biraz daha uzun yapıda olsaydı tam anlamıyla işlev görebilrdi.

3-Brow Brush -  Kaç fırçası ; Kaş doldurmak için tasarlanmış aynı zamanda jel eyeliner da uygulayabilirsiniz. Ama eyeliner için biraz kalın bir yapıda. Kaş doldurmak için kesinlikle biçilmiş kaftan..

4-Accent Brush - Accent daha çok vurgu anlamında kullanıyor. Gölgelendirme için tasarlanmış ama siz göz pınarlarınıza açık bir renk far uygularken yada alt kirpik diplerinize far uygularken de rahatlıkla kullanabilirsiniz.

5-Detailer Brush - Detay fırçası ; Ben daha çok kaş altına aydınlatıcı uygularken kulllanıyorum.. Küçük ve sık kılları olan bir fırça.

6-Pixel - Point Eyeliner Brush - Eyeliner Fırçası. Ben henüz harika eyeliner çekemediğimden olsa gerek bu fırça bana biraz kalın geliyor eyeliner için. Daha alt kirpik diplerime far uygularken ve onu dağıtmak için kullanıyorum.


Setin bütün fırçaları tam anlamıyla işimi görmese de ben onları her şekilde çoook seviyorum...:)


Sevgiler...





1 yorum:

  1. Bu seti de edinmeliyim en yakın zamanda :) Güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık. Ben de bloğuma beklerim bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil