26 Ocak 2014

BURSA BLOGGER BULUŞMASI SPONSORLARIMIZ 3.BÖLÜM

Merhaba Tekrar ;
Kısa bir aradan sonra sponsorlarımız ve birbirinden güzel hediyeleri ile devam edebiliriz artık..
Hiç hız kesmeden resimlere ve yazılarıma geçiyorum..


-DOĞADAN-

Ben özellikle aromalı çayları çok severim. Doğadan'da tam istediğim gibi aromalı yeni tatlar göndermiş. Üstelik sadece bununlada kalmamış ofisimde kullanabilmem için hem masa takvimi hemde çok şık bir kupa da eklemişler pakete. Çay keyfi deyince akıla benim için gelen ilk marka zaten 'DOĞADAN' dı. Ve yine sonuç değişmedi. Benim için her zaman DOĞADAN...



-BEBAK-

Adını çok duyduğum ama henüz deneme fırsatı bulamadığım bir markaydı. Görünce çok sevindim . makyaj temizleme mendilleri çok pratik benden kesinlikle geçer not aldılar bile. Eğer hala denemediyseniz vakit kaybetmeyin bence..


                                    
     -WATSONS-

Evet Watsons diyince benim için herşey geride kalıyor..Vakit geçirmekten ve alışveriş yapmaktan  hiç bıkmadığım ve asla bıkmayacağım bir mağaza..Bakım güzellik kozmetik adına ne ararsanız bulmak mümkün ' Belirli zamanlar ve özel günlerde yapılan indirimler ise kesinlikle kaçırılmamalı. 
Bu buluşmada bizi yalnız bırakmamışlar ve harika bir paket göndermişler..Hemde en sevdiklerimden. ..
Teşekkürler WATSONS ...


-ORIFLAME-

Kesinlikle çok sevimli bir paket ve harika ürünler...Hangisinden başlamalıyım bilmiyorum ama ne arasanız var BB Cream ,takma kirpik , rimel ,ruj , jel eyeliner...
Network kapsamında en ünlü markalardan biri olan Oriflame hakkında hala bilgi sahibi değilseniz bir önce bir temsilci ile irtibata geçmelisiniz.. 


-MUMYAK-

En güzel anlarımızda kesinlikle onlarında bir payı oluyor..Mumlar en önemli yardımcılarımızdan biri Mumyak'ta bu alanda en iyilerden. Hafif meyve ve çiçek kokulu harika bir mum göndermişler.
Yakmaya bile kıyamayacağım ama seriyi tamamlamalıyım bir an önce.

-LAVERA KOZMETİK-

Organik bakım ürünleri ile hizmet veren LAVERA KOZMETİK çok tatlı bir tonda tekli bir far göndermiş. Daha önce hiç denememiştim ancak yapısından dolayı çok sevdiğim bir ürün oldu. En kısa zamanda ürün incelemesini sizlerle paylaşacağım..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder