7 Ocak 2014

GECE BAKIM RUTİNİM ...

Herkese İyi Geceler...

                  Çocuklarımdan dolayı geç bir saatte kendime zaman ayırma fırsatı bulmuşken rutin gece bakımımı yapıp birde bu konuyla ilgili bir yazı yazayım bari dedim.Sayfam daha çok yeni olduğu için çok fazla konu hakkında post yayınlamak istiyorum ancak malum ev iş çocuklar derken pek vakit bulamıyorum. Vakit bulduğum gibi de hemen bilgisayarımın başına koşuyorum..

                   Bu kez de size rutin gece bakımım da kullandığım ürünler hakkında biraz bilgi vermek istedim.Göz makyajımı çoğunlukla eyeliner kullanarak yaparım. Sizinde bildiğiniz gibi fara oranla eyeliner ın temizliği daha zor oluyor.Bu yüzden özellikle göz makyajımı silmek için kullandığım ürünlere çok dikkat ederim.




Kullandığım ürünleri öncelik sırasına göre kısaca açıklayacağım ;



1-DIADERMINE HIGH TOLERANCE 'ın hassas ciltler için geliştirilmiş olan paraben , silikon ve parfüm içermeyen makyaj temizleme jeli ile makyajımı temizliyorum. Üründen sadece bir pompa pamuğun üzerine alıyorum ve tek seferde eyeliner ve rimeli de dahil olmak üzere tüm göz makyajını temizliyor.Aynı zamanda ürünün yağsız , bitkisel ve nemlendirici etkili olması  cildi koruduğu gibi rahatlatıyorda.






2- GARNIER SKIN NATURALS TONİK ile bir pamuk yardımıyla yüzümü  temizliyorum ve hassas ciltler için olan bu ürünle cildimi makyajdan güzelce arındırıyorum. Yine bu ürünü de parfüm alkol ve renklendirici içermediği için özellikle tercih ediyorum. Cildimi hem rahatlatıyor hemde yumuşacık yapıyor.






3- AVON COSMETICS ANEW RETROACTIVE + 2'si bir arada hem temizleyeci hem tonikten oluşan peeling ile cildime kısa bir süre masaj yapıyorum. İçeriğinde ki minik tanecikler masaj sayesinde dağılıyor ve gözeneklerin kirden arınarak temizlenmesini , hücrelerin yenilenmesini sağlıyor.
Ürünü uyguladıktan sonra bol su ile yüzümü yıkıyorum.







4- Cilt temizliğimi son olarak Zeytinyağlı bir sabun ile tamamlıyorum. Yüzümün
temizlenirken kurumasını istemediğim için sabunumu doğal zeytinyağlı tercih ettim.
Ve yine bol su ile durulayıp yumuşacık bir havlu yardımı ile güzelce kuruluyorum.







5- AVON SOLUTIONS Complete Balance Night ; yağsız gece kremini uygulayarak cildimi güzelce nemlendiriyorum.





Benim gece bakımım bu kadar...

Eeee bakımda bittiğine göre artık yatabiliriz.


İYİ GECELER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder