3 Ocak 2014

The Balm - Balm Jovi Palet

Yeni yılın ilk günlerinden , yeni yılın ilk yazısı ile herkese merhabalar...

Beni İnstagram hesabımda takip edenler bilir.. Bu sıralar en çok bahsettiğim şeylerden biri de koskoca Bursa'da bir tane bile Gratis Mağazasının olmaması ne yazık ki :(

Bayram , yeni yıl vs.  indirimler varken sadece bunlara seyirci kalmak gerçekten sinir bozucu oluyordu. En çok sevdiğim markalardan biri olan THE BALM 'ın ürünleri de sadece Gratis te satıldığından üzüntüm ikiye katlanıyordu.

Ta ki İnstagram sayesinde tanışıp çok harika bir diyolog kurduğum bir arkadaşım sayesinde bu ürünlere ulaşabilme imkanı buldum .



Üründen bahsetmeden önce çok kısa olarak size bu arkadaşımdan bahsedeceğim. Kendisi çok tatlı ,çok sevecen yardımsever , dost canlısı şeker mi şeker harika bir insan . Makyaj .güzellik ve bakım konusunda oldukça başarılı .. Ben onun instgram hesabını ve blogunu severek takip ediyorum . Kendisine http://instagram.com/nihanlamakyaj ve http://www.nihanlamakyaj.blogspot.com/ adresinden ulaşabilirsiniz..

Ben Bursada Gratis olmayaşından dert yanarken Nihan'ın bana bu konuda yardımcı olabileceğini söylemesi üzerine , yeni yıl indiriminden The Balm - Balm Jovi Palet ve Hot Mama Allık'tan  bende edinebildim.

THE BALM - BALM JOVİ Palet öncelikle kutusu ve şekli itbarı ile gerçekten çok iyi tasarlanmış ... İçerisinde 12 adet farklı renkte far , 1 adet pudra , 1 adet allık ve 2 farklı tonda ruj mevcut . Neredeyse tüm ihtiyaçlara yönelik olarak hazırlanmış..

Dış Görünüş



 Farların renkleri hem günlük kullanıma hem de özel gün makyajlarında kullanılabiliecek türden..Daha canlı ve kalıcı olması için ister ıslak ( fırçanızı biraz ıslatın ) ister bir far bazı ile uygulayabilirsiniz.

Makyajınızın sonunda tüm gün yüzünüzün parlamasını engellemek için SOLID GOLD Luminizer pudarası ile sabitleyebilirsiniz.

Hafif pembesi ve şeftali tonlarda bir allık , 2 adet Miily ve Vanilly renklerini de hem ruj hem de allık olarak kullanmak mümkün.

Çantanızda kolaylıkla taşıyabilirsiniz içerisindeki aynası da kendisi kadar şirin ve güzel...





 
Bana bugünki makyajımda Balm Jovi paket eşlik etti . Ben bugün biraz soft renkleri kullanmayı tercih ettim.

Öncelikle Avon'un göz farı bazını uyguladım. Üzerine bazımı sabitlemek ve renk dengesini kurmak için Paletin En açık renkelerden biri olan Adagio 'yu sürdüm. Bling 1982 ve Allegro ile gölgelendirme yapıp , son olarak göz uçlarıma Presto rengi ile ufak bir koyuluk bıraktım.

Bu paleti kesinlikle beğeneceğinizden eminim..

Mutlaka herkesin edinmesi gereken bir ürün..

Buraya kadar okuyup zaman ayırdığınız için teşekkürler ..

Görüşmek üzere Sevgiler....




2 yorum:

  1. Canımm arkadaşım, ne kadar güzel şeyler yazmışsın benim için. Çok teşekkür ederim. İnan bende seni tanıdığım için çok mutlu oldum. Ne zaman istersen yardımcı olurum sana. Bloğunda hayırlı olsun. Kocaman öptüm :) xoxo

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim hayatım :))

    YanıtlaSil