22 Ocak 2014

BURSA BLOGGER BULUŞMASI SPONSORLARIMIZ 2.BÖLÜM

Ve sponsorlarımızın hediyelerinin 2.Bölümü ile ara vermeden devam ediyoruz arkadaşlar :)

-KOZMOPOLİ-


Kozmopoli 'de bizi bugünde yalnız bırakmayanlardan. Üstelik en sevdiğim manikür biçimi olan French'li bir takma tırnak seti göndermişler. Daha öncede bir kaç markanın takma tırnaklarını denemiştim ancak bu kadar doğal ve bu kadar sağlam olanı ile ilk defa KOZMOPOLİ sayesinde tanıştım Çok teşekkür ederim :)




-EYÜP SABRİ TUNCER-

Neredeyse ben kendimi bildim bileli bu marka var.Sanırım benim pek fazla birşey söylememe gerek yok çünkü adı yeter diye düşünüyorum. Ama bu kez beklenin dışında Zeytinyağlı Doğal Sıvı sabun ve bir çok tester göndermişler.Sabun şimdiden banyomun baş köşesinde yerini aldı bile .. Kesinlikle tüm ürünler harika. Çok teşekkürler EYÜP SABRİ TUNCER:)


-TURUNCU KASA-

Bu ürün tam bir joker gibi. İster bakım öncesinde hücrelerin tazelenmesi için , ister gün içinde enerji takviyesi için isterseniz de makyajınızı sabitlemek için kullanabileceğiniz güzel bir ürün. Daha önce hiç bir sabitleyici denemediğim için kıyaslama yapamayacağım ama bir an önce bu ürünü deneyip sizlerle paylaşmak için can atıyorum..
Teşekkürler TURUNCU KASA 



-ORKİDE HAREKETİ-

Orkide Hareketinin markalarından biri olan Jane Ashley tamda her günlük kullandığım renklerden oluşan ikili far setini göndermişler.Doğal ve organik ürünlerle hizmet veren ORKİDE HAREKETİ 'ne çok teşekkürler...


- FRESH'N SOFT -

Kişisel temizlik ve bakım ürünlerinin vazgeçilmezi olan FRESH'N SOFT vazgeçemediklerimden oluşan çok güzel bir paket hazırlamışlar. 
Teşekkürler..






-WIGGLESTEPS-

Bu buluşma sayesinde ilk kez tanıştığım markalardan biri olan Wigglesteps kesinlikle gönderdiği müthiş tasarlanmış çoraplarla gönlümü fethetti bile. Henüz giymeye kıyamasam da onları gördükçe hayranlığım kat at artıyor.
Bence sizde hiç vakit kaybetmeden siteyi inceleyin derim.

Bu akşamlık da bu kadar arkadaşlar devamı yarın :)

Sevgiler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder