27 Ocak 2014

BURSA BLOGGER BULUŞMASI SPONSORLARIMIZ 4.BÖLÜM

Muhtemelen sizde daha kaç bölüm  var diye düşünüyorsunuzdur ? Evet sponsorlarımız oldukça fazlaydı . Bize de bol bol yazmak düştü. Hepsine tekrar tek tek teşekkür ediyorum...
Ve 4.Bölümle devam ediyorum...

-SAÇ TEBEŞİRİ-

Saç tebeşiri denince önce bir düşündüm nasıl olabilir acaba diye , sonra biraz araştırma yaptım. Gerçekten pratik ve güzel bir yöntem. Günlük kullanıma uygun bir ürün. Siz sadece o gün saçınızın ne renk olmasını istediğinizi düşünün yeter.. Henüz uygulamadım ama uygulama konusunda Sevgili arkadaşım  Özlem'in sayfasından ve Youtube kanalından yardım alabilirsiniz.
Ve tabi hemen bir saç tebeşiri edinmek için haydi SAÇTEBEŞİRLERİ.COM'a. :)




- FACE DERMO -

Bildiğiniz gibi önemli bir  online dermo kozmetik mağazası olan FACEDERMO kendini bu konuda kanıtlamış markalardan biri.Bize göndermiş oldukları pakette; Yoğun nemlendirici krem, termal su , pişik kremi , saç kremi ve besleyici krem bulunmaktadır. Cilt ve saç bakımım da her zaman yanımda olan ürünlerden oluşan bu paket beni çok sevindirdi. Çok Teşekkürler Face Dermo..


- MOLPED - 

Çok fazla bir şey söylemeye gerek yok bence Çünkü Molped zaten biz kadınların vazgeçilmezi.
Bir gün bile yanımızdan eksik etmeyeceğimiz , kalitesinden ödün vermeyen bir marka. Ve her zamanki gibi yine  yanımızda olduğu için Çok teşekkürler..


- CYRENE - 

Öncelikle özenle hazırlanmış muhteşem paketi beni mest etti bile ..
Lavanta dalları ile süsledikleri paketin içinden çıkan maskeler sabunlar ve indirim kuponu için Çok teşekkür ediyorum.
Hadi bir an önce inceleyin..CYRENE..


-BULALGİY-

Bana gelen bu şifon bluz tam da benim tarzıma uygun gerçekten.. Sizde tarzınıza uyacak olan ürünleri arıyorsunuz BULALGİY.COM'a hemen uğrayın...


-OTACI-

Otacı daha önce adını duyduğum ama denemediğim bi markaydı. Ama ürünü ilk günden beri kullanıyorum ve bu zamana kadar kullanmamış olduğum için gerçekten üzülüyorum. Evet ellerinize ve tırnaklarınıza tam anlamıyla bakım yaparak canlılık katıyor.
Teeşekkürler OTACI.


-DOA KOZMETİK VE AUBREY ORGANICS-

Bu zamana kadar gerek bakım amaçlı gerekse bebeklerimin gaz dönemlerinde pek çok  yağ kullanmıştım ama DOA KOZMETİK ürünleri ile yeni tnışma fırsatı bulmuş oldum. Ve bu sayede yağlar olan ilgim daha da arttı. Özellikle göndermiş oldukları lavanta suyunu ben genelde çocuklarımın banyo suyunda kullanıyorum ve rahatlatıcı etkisinden çok memnunum..Bu ve Bunun gibi bir çok ürüne ulaşmak için Adres ;www.doakozmetik.com/

AUBREY ORGANICS'e  ise dudak bakımı için göndermiş olduğu Nemlendiriciden dolayı çok teşekkür ederim.


Herkese Sevgiler.....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder