27 Ocak 2014

BURSA BLOGGER BULUŞMASI SPONSORLARIMIZ 5.VE SON BÖLÜM

Sponsorlarımız için hazırladığım yazıların sonuncusuna geldim artık... Öncelike hangi ürünleri deneyceğim bilmiyorum . Çünkü hepsi birbirinden güzel ve kullanışlı. Ancak hepsini tek tek deneyip incelemelerini sizinle paylaşacağım en yakın zamanda..

Son Bölümle devam ediyorum o halde...

- NEVA KOZMETİK -

Daha önce markanın bir çok saç boyasını denemiş ve çok memnun kalmıştım. Ancak Saç bakım ürünlerini ilk defa deneyeceğim ve çok heyecanlıyım. Ama eminim ki tüm ürünlerinde olduğu gibi bunlarda da kalitesinden ödün vermemiştir.

Çok Teşekkürler NEVA KOZMETİK...




-FULSER-

Buluşmamızda bize Temsilcisi Esma Hanım aracılığı ile katılan FULSER ECZA hem ürünlerini tanıttı hemde güzel ve yararlı ürünlerle tanışmamıza olanak sağladı. Tresan Şampuan ve bakım spreyi'ni  kullanmaya başladım bile sonuçarını sizlerle en yakın zamanda paylaşacağım. Firmanın aynı zamanda piyasaya yeni sürdüğü bir ürün var M.Alsam köpük şeklinde fondöten. O gün test edebilme imkanımız oldu ve yapısına resmen bayıldım. Tek tonda ama her cilt rengine uygun. Yakında Tüm Watsons mağazalarında da satışa çıkacak. Kaçırmayın ve kesinlikle deneyin bence..






-ALFAR KOZMETİK-















Bizim için hazırladıkları pakette yok yoktu. Rimelden pudraya , ojeden eyelinera , rujdan lipgloss'a kadar herşeyi düşünmüşler.
Hem herkesin kolaylıkla ulaşabileceği hemde maddi olarak da szi sıkıntıya düşürmeyecek olan bu ürünler kalitesiyle de göz dolduruyor bence..

Teşekkürler ALFAR KOZMETİK...


-ROSA IMPEX -

Bu marka ve gönderdikleri ürnle ilk kez tanışıyorum. Ama araştırmalarım bu kremin fazlsıyla iyi ve kullanışlı olduğunu söyleniyor. Mucize krem gibi birşey bu aslında..Cilt lekeleri için birebir olduğunu çok duydum . Mutlaka deneyeceğim. Aynı zamanda markanın yüz ,vücut,saç gibi bir çok alanda bakım ürünleri bulunmaktadır.


-NASHI ARGAN - 

Argan yağının son zamanlardaki popülerliği ve saç bakımı konusundaki üstünlüğü aşikar..Tabi ki piyasa da çok fazla ürün var ama hepsi gerçek değil ve bakım yapayım derken daha kötü bir hale gelmesini istemiyorsanız doğru adres  NASHI-ARGAN...

-1 KAĞIT 1 1KAĞIT 1HİKAYE..HİKAYE-

Çantası ayrı kutusu ayrı bir sevimli. Hele bana gelen yüzüğe resmen bayıldım . En sevdiğim şeyler bir arada. Pasta ve yüzük .:) Harika bir tasarım olmuş.
Çok teşekkürler1KAĞIT 1HİKAYE..


Sponsorlarımız ve hediyeleri bu kadardı. Tekrar  bu buluşmada emeği geçen arkadaşlarıma ve bizi yalnız bırakmayan sponsorlarımıza milyonlarca kez teşekkür ediyorum...


Sevgiyle Kalın,,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder