4 Mart 2014

Ojelerim ve Benn :)


Uzun Bir aradan sonra tekrar Merhaba:))

Öncelikle uzun zamandır burada olamadığım için çoook özür dilerim. Ama iş değişikliğim , hastalık ve çocuklar derken ilgilenemedim ve çok pişmanımmm bu yüzden ama beni anlayacağınızı düşünüyorum.

Bugün fırsatını bulup bakınca ne yazsam ne yazsam diye düşünürken ilk aklıma gelen Ojelerim ve instagram'daki paylaşımlarım geldi .

E hadi birlikte göz atalım neler sürmüşüm neler denemişim .

Öncelikle tam bir french hastası olduğumu söylemeliyim . Zaten resimlerden de anlarsınız :)




Flormar Matte Serisi ve Golden Rose ile French 


Seviyorum French'li tırnakları ...:)


Nazar Boncuğu :)
Sade French 






Bir de simli French var tabiki :)

 Doğal tonlarda ojeyi iki kat sürdükten sonra Avon'dan aldığım tırnak siminden uçlarına ufak ufa serpiştirdim.
                                                     Biraz zor ama sonuç bence çok güzeldi.

  Şimdi ise gelelim tek renk kullandığım ojelere..

NYX 

CECİLE






GOLDEN ROSE RICH COLOR 



Bu seri gerçekten çok başarılı ben çook seviyorum.

VICTORIA SECRET

Ve çok nadir de olsa iki rengi aynı zamanda kullanabiliyorum :)



Ve ilk defa rengarenk tırnaklarım oldu 
Çok yakıştırmazdım ama sevdim sanki :)









 Avon Nail Art Sticker

Seviyorum ellerimle uğraşmayı :) 

Yakında daha değişik çalışmalar yapacağım onlarıda ekleyeceğim en kısa zamanda 

Tekrar Görüşmek Üzere :)




1 yorum:

  1. Merhabalar ilk uyguladign siyah mat ve french mukemmel olmus kesinlikle deneyecegiz:) takipteyiz bizede bekleriz sevgiler:)

    YanıtlaSil