24 Mart 2014

China Glaze ile Harika Tırnaklar !

Bahar'ın ilk günlerinden merhaba :) 

Uzun süredir adını duyduğum ve merak ettiğim China Glaze ojeleri sonunda deneme fırsatı buldum. Ve ilk deneyimimi hemen sizinle paylaşmak istedim.

Çoğunuz duymuşsunuzdur China Glaze Ojeleri . Dünyanın ve Amerika'nın en çok tercih edilen markalarından biri olan China Glaze , sunduğu renk seçeneği  ve çeşitliliği ile gözdelerimiz arasında.

İsim olarak China porselen , Glaze ise parlak anlamındadır. Yani Porselen parlaklığında Tırnaklar diyebiliriz :)
Ve gerçekten de öyle.Oje tırnakta çok uzun ve kuvvetli bir tutuculuk sağlıyor.Çok kolay sürülebilen bir yapısı olduğu gibi fırça izi de bırakmıyor.Tek kat bile rengin kendini belli etmesini sağlıyor. 




Resimden de anlaşılacağı gibi diğer ojelerden farklı olarak daha değişik bir tasarıma ve kapağa sahip olan China Glaze  ojenin kendine has bilyeli kapağı kuruma yapmasını engelliyor. Ve muhtemelen diğerlerine göre daha uzun süre kullanım sağlıyor. 

Ben pek fosforlu renkler tercih etmem ama China Glaze'nin her rengi gibi fosforlu renkleri de çok cezbediciydi ve denemeden yapamadım :)

Hadi bakalım tırnaklarımda nasıl durmuş :)

Flaşlı Çekim 'de



 Flaşsız Çekim'de 


Bir sonraki günde ise daha neon bir görüntü oluşturmak için simlerle süsledim. Böyle de çok güzeldi.:)


Gelelim bu ojeyi nereden edindiğime :)

Çok araştırmam gerekmedi , çünkü nereden alacağımı biliyordum . Daha öncede pek çok kez alışveriş yaptığım ve güvenilirliği , hızlı teslimatı konusunda hiç sıkıntı yaşamadığım bir site olan KozmetikSite.Com sayesinde yeni bir ürünle daha tanışmış oldum.



Peki kim bu KozmetikSite.Com ?

KozmetikSite.Com instagramda da sürekli takip ettiğim ürünlerinde kaliteyi , güvenilirliği ve geniş ürün yelpazesi ile hizmet veren bir şirket olan TANAÇAN KOZMETİK A.Ş.'nin bir kuruluşudur.







Bu harika renkleri bence sizde bir an önce denemelisiniz.!

Sosyal Medya 'da Tanaçan Komzetik




Sevgiler...





1 yorum:

  1. blogunuzu takibe aldım banada beklerim. sevgiler:) http://lapermstyle.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil