20 Aralık 2013

Urban Decay NAKED 2 Palet

                                                        Ve hayatımın far paleti NAKED 2 ....




Naked 2 ile tanışmadan önce kullandığım tüm farlar şu an çekmecemde bana küsmüş durumdalar. Naked 2 ile tanıştıktan sonra ise  neredeyse hepsini unuttum . Bu palette günlük hayatta sıklıkla kullanabileceğiniz renklerin hepsi mevcut . Günlük makyajınızda koyu renkleri tercih etmeseniz bile soft renklerini kullanarak hoş bir sadelik elde edebilirsiniz. Gölgeli göz makyajı için tüm tonları içinde barındıyor . Ve makyajınızın öncesinde bir far bazı uygularsanız ( örnek olarak Urban Decay Eyeshadow Primer Potion ) daha kalıcı bir sonuç alabilirsiniz.




                                                 NAKED 2 ile yaptığım makyajdan örnek..


Paletin içinde bulunan 2 taraflı fırça ile başka bir fırça yardımına gerek duymuyoısunuz. Kısa ve oval uçlu tarafı farı kolaylık göz kapağınızın tamamına uygulamanızı  uzun ve oval uçlu tarafı ise göz kapağınızın iç kısmına kolaylıkla gölge yapabilmenizi sağlıyor.

Ben Naked 2 paletimi günlük hayatımda çok fazla kullanıyorum .Neredeyse her gün makyajımda bir renginden faydalanıyorum. Kalıcılık konusunda ise gerçekten çok başarılı ...

Bence herkesin makyaj çantasında olması gereken bir palet ..

Sırada Naked 3 var ..Urban Decay bu konuda oldukça iyi bir marka ... Evet Türkiye'ye ye göre fiyatlar biraz pahalı ama gerçekten kaliteli ve güzel bir ürün denemek istiyorsanız , pişman olmayacaksınız...

Bol Naked'li günler....:)

Sevgilerimle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder