14 Aralık 2013

THE RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION

Herkese Merhaba;

Bugün İlk kez bir ürün incelemesi ile karışınızdayım arakadaşlar.
Bir çok bloggerin kullanıp çok memnun kaldığı bir ürün olan THE RİMMEL LONDON MATCH PERFECTİON Fondoteni denemezsem üzülürdüm gerçekten. Ve ilk aklıma düştüğü an aceleyle bir Watsons mağazasına kendimi attım.
Likit ve akışkan bir türde olan bu fondoten ; bir üründe en çok dikkat ettiğim özelliklerden birine sahip SPF-18 . Bu sayede hem kapatıcılık sağlarken hemde cildinizi güneşin zararlı ışıklarından koruyor.


Mağazada aynı zamanda THE RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION 'ın concealerı ( kapatıcısı)nı da bulmuşken bu ikiliyi kaçırmak olmazdı.


Fondotenin kolay uygulanabilen bir yapısı var . Ben özellikle Real Techniques Expert Face Brush ile fontoden uygulamasını çok seviyorum. Bu üründe fırça ile kullanıma çok uygun hem daha homojen bir dağılım sağlıyor  hem de cildinizdeki renk dengesizliğinin giderilmesine yardımcı oluyor.Fondoten zaten yüzünüzdeki renk dengesini oldukça iyi ayarlıyor. Orta kapatıcılıkta olmasına rağmen gün boyu varlığını koruyor.
Günlük kullanıma çok uygun bir ürün ve çok hafif bir yapısı olduğundan , çok ağır makyaj varmış gibi bir görüntüye de neden olmuyor.

Kapatıcı ise tam anlamıyla harika . Ben gözaltı morluklarım için bir çok kapatıcı kullandım ve geneli 4-5 saat sonra etkisini kaybediyordu. Ama THE RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION kapatıcı bu konuda çok başarılı. Sabah işe giderken makyajımı yapıp akşam yatmadan öçnce temizliyorum ve bu kapatıcı o saate kadar etkisini koruyor. 

Fondoteniniz ile kapatıcınızın tonun aynı olmasına dikkat ederseniz , en sağlıklı görünüme kavuşabilrsiniz. En azından mat bir ten bembeyaz gözaltları gibi komik bir görüntüye engel olabilirsiniz.

Orta kapatıcılıkta hafif bir fontoden ise aradığınız ;THE RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION ürünleri tam size göre...

Tekrar Görüşmek Üzere....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder