29 Ocak 2015

Cilt Alt Tonuna Göre Makyaj Örnekleri

Herkese Merhabalar ;

Dün size cilt tonu nedir ? Nasıl bulunur ?'dan bahsetmiştim.Eminim sizlerde benim gibi öncelikle bilek  damarlarınıza baktınız ve hangi tonda olduğunuzu buldunuz :)

Eee peki cilt alt tonumuzu bulduk tamam da makyajı  nasıldır? Neler yapılmalıdır ? bir de bunları incelemek lazım:)


Peki hangi cilt tonuna hangi renkler yakışır ?

Sıcak alt ton , soğuk alt ton ve nötr alt ton olarak adlandırıldığını ve bu kısımda 3'e ayrıldığını belirtmiştim.

Tek tek hepsini inceleyelim ve makyajları nasılmış görelim o zaman :)

Ben soğuk alt tona sahip olduğum için önce soğuk alt tonla başlamak istedim.

Soğuk alt tonun anahtar kelimesi pembe  ve maviler , Koyu ve gölgeli tonları kendinize daha çok yakıştırırsınız.

Bu alt tonun makyaj örneklerini kendi resimlerimden seçmek istedim.:)











Gibi gibi..Umarım beğenmişsinizdir. :)



Bir diğer  alt ton ;


Sıcak alt tonun anahtar kelimeleri ise sarı ve turuncu .Altın rengi ve özellikle şeftali tonları tam bu tonlar için. 



Son alt ton ise ;


Bu  alt tondakiler her iki gruptan rengi de kullanabilir ve kendilerine yakıştırabilirler.
Kırmızılar ,gül kurusu ve pembeler rahatlıkla kullanılabilir.

Nötr tonda  makyaj örnekleri için ;




Bu örnekler umarım size faydalı olmuşlardır.:)


Tekrar Görüşmek Üzere

Sevgiler



**Resimler Alıntıdır.**















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder