9 Eylül 2016

PENYE İP VE SEPET ÇALIŞMALARI

Tekrar Merhaba;

Bir önceki yazımda içerik değişikliği yaptığımı duyurmuştum :)
Bugün sizlere yaptığım bir iki sepetten ve penye iplerden bahsedeceğim.


Tekstil sanayisinden artan penye tarzı iplerin birleştirilmesinden meydana çıkan penye ipler furyasına biraz geç olsa da yetiştim :)

Örmesi çok kolay ve zevkli olan bir ip türü. Hem kalın olduğu içinde canınız sıkılmadan kolayca bitiyor. :)


Genellikle bu tarz kalın olanlarda 8 - 9 numara tığ rahatlıkla kullnılabiliyor. Daha kalın çeşitlerinde ise 10 numara tığ tercih edebilirsiniz


Benim ilk yaptığım sepet bu olmuştu. İlk deneme dce tabi ki 5 - 10 defa falan söküp yaptım :)
Özellikle bu konu da yeni başlayanlar benim gibi Youtube' da bir çok kanaldan bilgi alabilirler. 


Bir sonraki denemelerim ise bu şekilde oldu. 
Ben özellikle soft tonlarda ki iplerden yapılan sepetleri daha çok seviyorum.

Çocuk odalarında , banyolarda , yatak odalarında vb bir çok yerde kullanılabilirler.

Sepetlerin yanı sıra çanta , bebek puseti ,paspas ve puf çalışmaları da yapanlar var ..

Pinterest sayfasında da bir çok örnek var.




Denemelerimi tekrar buradan paylaşacağım..

Umarım hoşunuza gitmiştir.

Sevgiler



3 yorum: