12 Ağustos 2014

BİTENLER #2

Herkese Merhabalar ;

Bitenler serisinin 2.si ile burdayım. Biraz gecikmiş bir yazı oldu aslında ay başında yazmayı planlıyordum ama tatil ve bayram araya girince aksama oldu üzgünüm :(

Bu ay geçtiğimiz aya göre biraz daha az ürün bitirmişim. Sanırım bu da yaz aylarında çok makyaj yapmayı sevmemem den kaynaklanıyor ,  bitirdiklerim daha çok  bakım ürünleri oldu. 




Hadi o zaman tek tek inceleyelim neler varmış ;


Watsons ' ın bizlerle tanıştırdığı güzel ürünlerden bir tanesi olan Ginger&Co Double Up Krem Duş Jeli . 
Ben çok severek kullandım. Kokusu kıvamı ve bıraktığı nemlendirme hissini seviyorum. Serinin diğer duş jelini de bitirdikten sonra tekrar alacağım. 

İnceleme yazısını okumak için TIK TIK !



Ve her ay mutlaka en az bir tane bitirdiğim CosmoShop Aseton . Tekrar söylüyorum ki denediğim tüm asetonlar arasında en sevdiğim. Ve her  Watsons ziyaretimde bir tane almadan çıkmıyorum.



Listerine Cool Mint Ağız Bakım Ürünü yani bir gargara. Ben küçük boyunu almıştım hem denemek hemde her gün yanımda taşımak için. Memnun kaldığım için büyük boyunu almamı hak ediyor bence . Günün her anında dişlerinizi fırçalayamadığınız zamanlarda mükemmel bir kurtarıcı..



Avon Ideal Flawless Invisible Covarege Fondoten. 

Pürüzsüz bir görünüm vaad eden fondoten yaz aylarında değil ama kış aylarında belki günlük kullanım için uygun olabilir.En azından benim karma ve yağlı olan cilt tipime ne yazıkki uyum sağlamadı. Yaklaşık 3 - 4 saat kadar kalaıcılık sağlıyor ve ben bu yüzden tekrar kullanmayacağım.




HC Hair Care Ovex Hızlı saç kurutma ve canlandırma terapisini severek kullandım ve yedekledim bile . Nemli saça uygulayıp 5 dk bekledikten sonra duruluyorsunuz.Yumuşak , kolay taranabilen ve daha sağlıklı uzayan saçlar...  İnceleme yazısı için TIK TIK !



Parfüm vazgeçilmezdir. Özellikle Pur Blanca benim en sevdiğim parfümlerden. Far Away'ın ise daha ağır bir kokusu var daha çok kış aylarında kullanilecek bir koku. Bu yüzden Pur Blanca'ya devam :)



Avon Clearskin Blemish Clearing - 3 in 1 Cleanser , Scrub , Mask 
Temzileyici , peeling ve maske bir arada. Yoğun bir yapısı var . Temizleme konusunda çok başarılı . Ben sadece peeling olarak kullandım ve memnun kaldım.Maskesinin  ise kuruduktan sonra temizliği oldukça zor ve fazla mentollü bir yapısı var bana göre. Bu yüzden tekrar kullanmayacağım bir ürün ne yazık ki..




Ve AXE Anarchy For Her . Geçen ay ki bitenler yazımda da bahsetmiştim. Hoş ve Ferah bir kokusu var ama çok kalıcı değil. Günlük kullanıma uygun ancak defalarca sıkmak zorunda kalıyorum.Yine de kokusunu seviyorum..



Benim bu ay kullandıklarım böyleydi..


Bir daha ki yazıda görüşmek üzere


Sevgiler..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder