15 Ağustos 2014

WATSONS STRAWBERRY BODY SCRUB

Haftanın en güzel gününden ( son iş günü ) herkese Merhaba :))

Tatile bir gün kalmasının verdiği sevinç ile bir yazı hazırladım size. Blogumun bugün ki  konuğu bir vücut peelingi. Alırken teredüt ettiğim ama yine kokusuna aşık olduğum bir ürün. :)

Yaklaşık olarak 2 aydır kullanıyorum artık bitmek üzere ve yorumlayabilirim diye düşünerek yazmaya 
başladım. 


WATSONS STRAWBERRY BODY SCRUB 


Yine bir Watsons alışverişinde reyonlar arasında gezerken karşılaştım bu peelingle. Ve tam da o sıralarda bir vücut peelingi arayışı içerisindeydim. Özellikle bahar ve yaz aylarında bu tarz ürünleri kullanmaya daha çok ihtiyaç duyuyorum. Sadece kesenin bazı yerlerde yetersiz kaldığını düşünüyorum çünkü. Ve keselerde zaman zaman can acıtıcı olabiliyor ayarını kaçırınca :))



Mağaza da ambalajını incelerken tereddüt etmiştim evet çünkü bu ürünle ilgili çok fazla yazı ve yorum görmemiştim. Ama deneyebilirim dedim hele ki çilekliyse bide :)))

Fiyatı da oldukça uygundu. Yanlış hatırlamıyorsam eğer 6-7 TL gibi bir rakamdı. Böyle olduğunu görünce de daha fazla düşünmeden attım sepete:)


Eve geldiğim  gibi ilk işim  yapısını incelemek olmuştu :)



Çileğin o çok çok tatlı ama insanın içini baymayan bir kokusu var. İçerisinde doğal lif , ceviz kabuğu parçacıkları ve çilek özü bulunuyor. Temizlerken aynı zamanda nemlendirici özelliği de bulunuyormuş..Nemlendirme özelliğini daha sık kullanımda fark edebiliyorsunuz.




Daha yakından bakmak istersek tüm tanecikler belirgin bir şekilde görünüyor. Lif ve ceviz kabuğu parçacıkları ölü derileri temizlemek için , çilek özü ise peelinge kıvamını veriyor. Aynı zamanda nemlendiriyor.

Çok mu çok tatlı hatta lezzetli bir kokusu var. Duş esnasında beni çok rahatlatıyor :)

Normal de bir kaba uygun bir miktarda koyup su ile karıştırıyorum. Ve çok sert olmayan lif / kese yardımıyla tüm vücuduma uyguluyorum. Her duş ta bunu uygulamaya çalışıyorum..

Ancak hafta bir kez mutlaka su ile karıştırmadan direk kese yardımı ile vücuduma uyguluyorum. Daha derinlemesine temizlenmiş hissi veriyor bana. Bir nevi hafta da bir vücuma maske yapmış gibi oluyorum :)))


Artık sonuna geldim neredeyse bitmek üzere ve ilk watsons alışverişimde bir tane daha edinmeyi planlıyorum..

Denemek isteyen arkadaşlarım sormak istediğiniz bir sorunuz yada önereceğiniz başka vücut peelingleri varsa yorumlarınızı bekliyorum ..

Size en yakın Watsons için tık tık !



Sevgiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder