26 Eylül 2014

DOST BLOGGERLARIN DOST SPONSORLARI #1

Haftanın son iş gününden musmutlu Merhabalar :)

Bir önceki yazımda zevkle anlattığım Dost Bloggerlar Buluşuyor etkinliğinde bize sponsor olan markalardan bahsedeceğim bugün.

Öncelikle bizi yalnız bırakmadıkları ve desteklerini eksik etmedikleri için hepsine tek tek teşekkür ediyorum.. Buluşma ertesinde eve geldiğimde sonuç :)





Bu resmi çekmek kadar hediyeleri kurcalamak da çok eğlenceli oldu :)


Gelelim detaylara ;

Buluşmanın en önemli sponsorlarından ilki takibi ev sahipliğimiz yapan FSM Benzin oldu. Gün boyu bizi hiç yalnız bırakmadılar. Çaylar kahveler derken servis gerçekten güzeldi.


Bizim için özel olarak ayırılan üst kat , dekorasyon ve masa düzenleme açısından da çok güzeldi. 

Teşekkürler Benzin Ailesi.



Hepimizin bildiği gibi Watsons tam bir blogger dostu. Ve yine bizim için çok güzel bir paket hazırlamışlar.
Hepsini biran önce denemek için can atıyorum :)

Teşekkürler Watsons Türkiye !



Bu harika kurabiyeler Hayal Dünyam Pasta Ve Kurabiye 'nin ellerinden. Üstelik hepsi bloglarımıza özel tasarlanmıştı. 
Süper bir jest oldu gerçekten . Çok teşekkürler :)



Bursa'nın önde gelen parfumeri firmalarından biri olan Bargello'nun çok güzel kokulu bir paketi vardı bizim için. Ben aromalı kolonyaları limon kolonyalarına göre daha çok tercih ederim. Hem daha soft bir kokusu var. Aynı zamanda oda kokularını kesinlikle denemelisiniz. Bu zamana kadar bir çok markanın çubuklu parfümünü denedim ama bu kadar kalıcı ve güzel kokulu olanını görmedim.

Daha fazlasını incelemek için Tık !




Öncelikle şunu belirtmeliyim ki Doa ürünlerinin hiç birinde insan sağlığına zararlı kimyasal hammeddeler kullanılmıyor.

Hem doğal hem de uygun fiyatlı olması herkesin kolayca ulaşabilmesini sağlıyor.
Bizim için hazırladıkları pakette de limonlu doğal ev sabunu , güneş koruyucu cilt kremi ve jojoba yağı. 

En kısa zamanda deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.

Teşekkürler DOA KOZMETİK !



Bu tatlı mı tatlı şeker mi şeker ev yapımı sabunlar için Özlem Sabun ' a çok teşekkürlerr.

Sayfasını inceleyin mutlaka daha neleri var :)




Argan yağı denilince akla gelen ilk isim Nashi Argan .

Ayrıca sadece saç değil , vücut bakımı ,kozmetik , cilt bakımı gibi her alanda argan yağının faydalarından yararlanabilirsiniz.

Ben vücut yağını seçtim . Kış gelirken cildimi korumak istiyorum çünkü . Ama ikili farları da ilk denemek istediklerim arasında .



İlk kez tanışma fırsatı bulduğum bir marka Splat. Profesyonel ağız bakımı vaad ediyor. Hem beni hem çocuklarımı düşünerek hazırlanan bu paketi denemeye başladım bile .Son 2 gündür bir sıkıntım olmadı . Kısa zamanda değerlendirmesini sizlerle payalaşcağım.

Geniş ürün yelpazesi için Splat Türkiye Facebook sayfasını ziyaret edebilirsiniz.



Şu harika kutuya bakın bi :)

Vücut kremini görünce çok sevindim ama aynı zamanda eşimi de düşünmüş olmalarına daha çok sevindim :)

Bir de Fabrika mağazası işbirliği ile gönderdikleri T-Shirt ve kalemlerle kendi tasarımımı kendim yapmak için sabırsızlanıyorum.

Teşekkürler Dove!


Bu kadar değiller tabi ki :)

Devamı 2.yazımda gelecek :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder