26 Eylül 2014

DOST BLOGGERLARIN DOST SPONSORLARI #2

Sponsorlarımızın 2.kısmı ile durmaksızın devam ediyorum.:)


Farmasi daha önce tanışmadığım bir marka. Ancak o gün buluşmamıza katılan Marmara Bölge Müd. Figen Hanım bize kısaca firmanın geçmişini anlattı. Aslında çoğumuz daha yeni farkına veriyoruz ancak çok eski zamanlarda kurulan bir ilaç firması. Kozmetik ve dermokozmetik olarak üretime geçmelerinin ardından 119 ülkeye satışı yapılan bir marka haline geliyor. Şimdi ise Türkiye'de doğrudan satış yöntemi ile bizlere sunuluyor. 
Tamamen doğal ve Türk malı olan Farmasi kataloglarında ürün yelpazesi oldukça geniş.İncelemek için Tık Tık !

Bizim için hazırladıkları bu güzel paketler için ayrıca teşekkür ediyorum .




Soap-Ville , Doğal ve el yapımı sabunların yeni adresi. Vücudumuzun sağlığı için doğanın bütün bitkilerinden faydalanılarak yapılan sabunlardan ben özellikle doğum yaptığım için çatlak önleyici / düzenleyici olanını seçtim.

Teşekkürler Soap Ville !



Bu tatlı peçeteler , balonlar ve bir önceki yazılarda gördüğünüz tüm süslemeler Parti ve Pasta malzemelerinin en sevimli adresi Bake & More

Fazla söze gerek yok. Sayfayı inceleyince anlayacaksınız :)


Yaptığımız çekilişlerden birini ben kazanmıştım ve Keremika'dan 6'lı pasta tabağı seti benim oldu.
Tam da yemek takımlarıma uyum sağladı.

Teşekkürler Keremika Shop !



Dalton ürünleri doğal ve cilt ile aynı özellikteki Celumer temeline sahip.Celumer ise hücre aktif edici deniz özüdür. Yani marka cilt problemlerini temel cilt bakım ürünleriyle çözümlemeyi vaad ediyor. 

Bize hazırladıkları pakette dudak balmı, göz çevresi kremi , nemlendirici kremler vardı.

Daha fazlasını Dalton Kozmetik sayfasında bulabilirsiniz.




Keçeden yapılan , uğraş verilen herşeyi çok severim. Bu sevimli defteri de tamda konseptime uygun olarak hazırlayan SüslüPangle ellerine sağlıkk :)



Bu şık sunum , tatlı ayıcık küpeler ve bileklik için çok teşekkür ederim Nura Bijuteri .




Biliyorum bu nail art konusunda yeteneğim yok ama eşim var :) O benden daha çok sevindi bunlara çünkü benim nail artlarımı o yapıyor :)

Daha değişik çalışmalara imza atabilmemiz için bu malzemeleri gönderen 3eGarajMagaza'ya teşekkür ederimm:)




Ben bu kurabiyelere bayıldım ki:) Hem taze ,  hem ev yapımı ,  hem tahinlii :)

İstediğiniz çeşit ,  istediğiniz zaman , misafire , akşam çayına ...

Aklınızda kalmasın bir inceleyin Uneller sayfasını.





Organik ürünler ile doğal tedavilerin en önemli kısmı olan masaj için , tüm faydalı bitkilerden yararlanmış Başak Organik.

Masaj yağları , doğal sabunlar , bitki çayları ve daha fazlası için sitesini inceleyebilirsiniz.

Bende ki Şeftali Çekirdeği Yağı .; olgun ve hasarlı ciltlerde görünümü pürüzsüzleştirmek ve vitamin eksiklerini gidermek için üretilmiş.


Daha bitmedi ki :)

Devamı 3.yazımda 






1 yorum:

  1. Güle güle kullanın Ece hanım...
    Farmasi ürün siparişi, online alışveriş şifresi, ücretsiz katalog için profilimizdeki linke tıklamanız yeterli. Link : http://goo.gl/r8zg6z

    YanıtlaSil