30 Aralık 2014

2014 Bakım Favorilerim

Günaydın Kızlar :)

 2014 Favoriler serisinin 2.kısmı ile karşınızdayım. Bugün renkli kozmetik yerine bakım ürünlerinde ki favorilerimin bir kısmından bahsedeceğim sizlere. 

Bir blogger olarak 1 yıl içerisinde çok fazla ürünü deneyip yorumlama şansım oldu kendimce. Çoğu bildiğimiz ürünün şişirildiğini  ve pek çok bilmediğimiz ürünün de harikalar yarattığını öğrenmiş oldum. 

Normalde günlük cilt bakım rutinim yağlı bir cilde sahip olduğum için daha fazla ürün içeriyor. Ancak en gerekli olan başyapıtlardan bir kısmını derledim sadece.
( Cilt bakım rutinim için Tık ! )


Saç ve cilt bakımından oluşan yazının detaylarına geçelim ;

HC Hair Care 


Bir blogger toplantısı sayesinde tanıştığım ; HC Hair Care Şampuan ve Ovex  Canlandırıcı / Onarıcı maske kesinlikle saçlarıyla ilgili doğru bakımı arayanlar için.
Hem saçların hızlı uzamasını hemde uzarken gerekli bakımını yapan iki ürün.
(Detaylı yazısı için Tık !)



Cyrene


Cyren Yz ve Makyaj Temizleme Suyu , pek çok high end markaya göre oldukça başarılı bence. En zor göz makyajını bile temizlerken hiç tereddüt etmeden elimin gittiği tek temizleme suyu.Her bittiğinde tekrar aldığım bir ürün.
Detaylı yazı için Tık !



Yves Rocher Peeling


Yves Rocher Yüz Peelingi ile ilk tanışmam olmasına rağmen çok iyi anlaştık.Özellikle yağlı olmasından yakındığım yüzümde derinlemesine temizlik olduğunu dokununca anlıyorum.Ne kupkuru bırakıyor nede yağlı. Hafta da 2 kez kullanıyorum ve sonuçtan oldukça memnunum 



Loreal Paris 


Bu toniği alırken çok tereddüdüm vardı ama iyi ki almışım. Verdiği ferahlık ve tazelik hissini çok sevdim.Özellikle cildimde bıraktığı kokusuna hayranım. Yağlı olmasına rağmen cildimi kendi ışıltısına  kavuşturuyor. Bitince mutlaka alacağım.



 Nivea 



Nivea Lip Butter deyince bi durdum düşündüm en fazla ne olabilir ki dedim. Ama daha fazlası olabilirmiş , Nemlendirmesi,  kokusu, koruması kesinlikle bana göre çok iyi. Fazlasıyla çatlamayan dudaklarım şimdi hiç çatlamadan her daim bakımlı görünüyor. Diğer çeşitlerini de bir an önce denemek istiyorum kesinlikle.

Cilt bakımında siz nelere dikkat ediyorsunuz ? Özellikle cildi benim gibi yağlı olan arkadaşlarımın önerilerini dört gözle bekliyorum..




Sevgiler












7 yorum:

  1. Hc hair care ürünlerini çok merak ediyorum permadan sertleşen saçlarıma gerekli yumuşaklığı verir mi acaba gözle görülür bir fark oluyorsa almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçlarımda da açıcı var ve durumda da çok yumuşak oluyor Bence deneyebilirsin !

      Sil
  2. Ovex ürününü merak ettim, türkiyeye gidince mutlaka bakacagim :) Aklima getirdin bende yapayim yilin favorilerini,en güzel postlar bunlar olsa gerek zaten ;)

    YanıtlaSil
  3. Ovex ve Nivea Lip Butter benimde favorilerim arasında ;)

    YanıtlaSil
  4. Cyrene makyaj temizleme suyunu merak ediyorum.happyrose692@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. Yves'in peelingini almak için sabırsızlanıyorum, umarım bende memnun kalrım :) Sizi takipteyim, banada bekleriiiim :) www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil