1 Aralık 2014

Ece'nin Günlüğü BLOG SATIŞI

Yeni bir ay , yeni bir hafta ve yeni bir yıla yaklaşırken yeni umutlar ile başlarken Günaydın :)

İlk kez bir blog satışı postu hazırlıyorum. Ve tam olarak nasıl olur bilemediğim için şimdiden sıkıntı olursa kusura bakmayın lütfen :)

Uzun zamandır düşündüğüm bir şeydi aslında ama bir türlü karar veremiyordum. Sonunda karar verdim ve kullanmadığım yada çok az kullandığım ürünleri belirledim.


Öncelikle belirtmeliyim ki , ürünler çok az kullanılmış yada hiç kullanılmamıştır.Fiyatları satış rakamalarının oldukça altında tutmaya çalıştım. İstediğiniz ürünleri set halinde yada tek tek olarak da alabilirsiniz. Kargo Alıcıya aittir. Ptt kargo yada istediğiniz başka bir kargo şirketi ile de gönderebilirim. Ödemeler hesabıma havale olarak yapılmaktadır. İstediğiniz ürün ve ürünlerle ilgili iletişime mail adresimden geçebilirsiniz.



Mail adresim : ecceakdemir@gmail.com.

Ürünlerin detayları resimleri ;


kaş farı

Essence kaş kiti, koyu kahve tonunda. Sadece koyu rengi bir kez denenmiştir. Ben Wet'n Wild kaş kitini daha çok kullandığım için buna sıra gelmiyor. 9.90 TL 'ye almıştım.
Fiyatı : 6 TL 


kapatıcı, gözaltı kapatıcısı, concealer

Flormar Perfect Covarege Likit Kapatıcı, ben kapatıcı konusunda biraz hassas olduğumdan , elimde neredeyse 7-8 çeşit kapatıcı var Bu nedenle 1 kez denediğim bu kapatıcıyı elden çıkarıyorum.En açık tondadır.Ben indirimde 15 TL gibi bir fiyata almıştım.
Fiyatı : 10,00 TL 


rimel ,mascara


Flormar Pretty Curling Mascara , bir rimel delisi olarak elimin hiç gitmediklerini gözden çıkarmalıydım artık. Bu mascarayı da 1 kere denedim mi hatırlamıyorum bile :) 7 - 8 TL gibi bir fiyata almıştım.
Fiyatı : 5.00 TL


roll on kapatıcı ,


Garnier BB Cream - Garnier Roll On Concealer ikisi de light/clear renginde. İkisinin de %90'nından fazlası duruyor nerdeyse. BB Cream 19.90 TL idi . Concealer ise tam hatırlamıyorum ama 12 - 13 TL gibi bir fiyattı.
İkisini birlikte almak isterseniz 20TL 
Tek tek almak isterseniz BB Cream 14 TL  Rol On Concealer 8 TL 



double wear fondöten


Hayatımın fondoteni Estee Lauder Double Wear fondöten. Ancak rengi bana uymadı. Bir ton koyu geldiği için rahatlıkla kullanamadım Yine %90'ından fazlası duruyor.İncelemesini okumak için TIK !
Ben aldığımda  125TL gibi bir fiyatı vardı.Şu anda 143 TL 

Fiyatı : 80.00 TL 

avon far paleti

Avon nude tonlarda 8'li far paleti bir iki rengi bir kez denenmiştir.Elimde çok fazla bu tonlarda far bulunduğu için satıyorum.19.90 TL idi aldığımda.

Fiyatı : 10,00 TL


kil maskesi, soyulabilen maske

Clear skin serisinin Kil maskesi ve soyulabilen Maskesi.İkisini de 1 er kez kullandım. pek sıra gelmediği için satıyorum. Fiyatlarını hatırlamıyorum tam ama ikisini yaklaşık 30TL gibi bir fiyata almıştım.

İkisini birlikte 20 TL 
yada
Tek Tek 10 TL olarak alabilirsiniz.



yüz temizleyicisi, avon

Avon Çift Fazlı Yüz Temizleyicisi 
Benim cildime pek uymadığı için satıyorum.
Sanırım 10 TL gibi bir fiyatı vardı.

Fiyatı : 5.00 TL 



saç spreyi, denizsuyu spreyi


Son zamanların en çok kullanılan ve merak edilen ürünlerinden biri olan Toni Guy Denizsuyu Spreyi.
Ne yazıkki benım saç tipime uymadı ve çok sık kullanamadım. Yine %90dan fazlası duruyor.

Fiyatı 30-32 civarındaydı.

Fiyat : 20 TL 
.
el ve tırnak kremi, el bakımı, manikür

Otacı El Tırnak ve Bakım Kremi 
Bir tane ben kullanıyorum. Bu da fazla olan ,
11.50 - 12.00 TL gibi bir fiyatı var.

Fiyatı :8 TL 



parfüm

İxora Parfüm yine birini ben kullanıyorum fazla olanı satıyorum 
15-20 TL arasında fiayatı

Fiyat : 10.00 TL 


Ojeler Set halinde gönderilecektir.
 1 yada 2 kez kullanılmışlardır.

Set olarak Fiyat : 5.00 TL 


Set olarak Fiyat 5 TL



Tanesini 9 TL gibi bir fiyata almıştım.

Set olarak 15 TL 


Her türlü sorularınız için ecceakdemir@gmail adresinden ulaşabilirsiniz.


Sevgiler 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder