20 Aralık 2015

M.A.C ALIŞVERİŞİ VE TEKNİK EĞİTİM

Merhaba;
Mutu Pazarlar Herkese :)

Ben birazdan işe gideceğim (ne yazıkki bugün de çalışıyorum) Siz hazır evdeyken güzel bir alışveriş yazısı okumak istersiniz diye düşündüm ve gitmeden hazırladım :)

 

Geçtiğimiz günlerde MAC Bursa Zafer Plaza mağazasında teknik eğitime gitmiştik. Eğitmen ve Make-Up Artist Nilgün Hanım , makyaj öncesi ve sonrası  yapılması gerekenler ve makyajın inceliklerinden bahsetti bize.

  

Günlük hayatta kulanabileceğimiz tarzda gölgeli makyajın ayrıntılarını ve özellikle doğru cilt bakımı için makyajdan önce kesinlikle yapılması gerekenlerden söz ettik.


Eğitim sonrasında ise biraz alışveriş yapmayalım mı :):):)

 

Ben özellikle bu alışverişte en çok merak ettiklerimi ve denemek istediklerimi inceledim. Özellikle Face&Body Fondöten için pek soru vardı kafam da ama gün sonunda doğru renk seçimin yaptık ve aldık :)

 

Öncelikle son koleksiyon olan Magic Of The Night koleksiyonun ambalajlarına bayıldım resmen. En sevdiğim renk olan parlament mavisi ile hazırlanmış tüm ambalajlar çok güzel  ve çok dikkat çekici


 

Bu seriden Shaft Of Gold isimli aydınlatıcıyı aldık.Bakır tonlarında içerisinde ışıltılı yansımalar içeren bir aydınlatıcı. Aydınlatıcı için çok koyu bir renk olarak görünse de uygulandığında çok doğal bir görünüm veriyor.
Fiyatı : 92TL 

 

Bir diğer ürün Harmony Allık. Ben daha çok bronzer olarak kullanmak için aldım.

 
 

Açık tenliler için tam bir bronzer rengi ve mat yapıda. Uygulaması kullanması oldukça kolay ve kalıcı.Şimdiden favorilerim arasında.

Fiyatı :73 TL


 

Yukarıda da bahsettiğim gibi en merak ettiğim ürün Face & Body . Cildim karma olduğu için uyum sağlamayacağını düşünürdüm hep mağazada ki uygulamada ince yapısı ve doğal görünümünü çok beğendim.
Bende ki rengi C2. Fiyatı 109 TL
Daha detaylı incelemesini yakında blogda yazacağım.

 

Teknik eğitim uygulaması sırasında kullanılan bu farın gözde duruşu bizi kendine hayran bıraktı adeta.
İsmi Brown Script . Mat ve tam bir kremit rengi.

 

Zaten 4'lü paletimde eksik vardı bu yüzden ben refill olanını aldım.Şimdi palette bir yer kaldı onun için önerilerinizi bekliyorum.

Refill farın fiyatı : 40TL 

Bizim için oldukça güzel bir gün oldu ve zevkli bir alışveriş yaptık. 
 Umarım sizde zevkle okumuşsunuzdur :)


Tekrar Görüşmek Üzere

Sevgiler







9 yorum:

  1. Çok güzel bi' alışveriş olmuş, güle güle kullanın :*

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli bir gündü canım.

    YanıtlaSil
  3. güzel bir alısveris olmus canım ürünler her makyajda kullanılabilecek bonus ürünlerden :)

    YanıtlaSil
  4. mac e giripte eli boş çıkmak olmazdı :) güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  5. güzel ürünler, güle güle kullan..
    mac'ten bişeyler almamak için kendimi zor tutuyorum ben de.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi harika, güzel günlerde eskitelim inşallah <3

    YanıtlaSil