19 Aralık 2015

YILBAŞI İÇİN DEKORATİF SÜS ÖRNEKLERİ

Selamlar Herkese ;

Cumartesi gecesini benim gibi evde geçirenler için bir yazı yazdım bu akşam.

Yeni yıl yaklaşırken yılbaşı moduna neredeyse hepimiz girdik.Pinterest'te dolaşırken değişik masa ve kapı süslerine gözüm çarptı ve en beğendiklerimi sizin için derlemek istedim.


Masa düzeni için ve dekoratif olarak kullanılabilecek süsler arasında bu aralar en çok ilgimi çekenler , Vazo içerisinde kozalaklar , kuşburnu , çam ağacı parçaları ve mumlar.

 

Yada bu güzel akşam için pasta tabağınızı bitkiler ve mumlar ile süsleyerek değişik bir çalışma yapabilirsiniz.

 

Hepimiz bir zamanlar kozalak toplardık. Şimdi tekrar toplama zamanı. Bir ip ve kurdele yardımı ile yılbaşı ağacınız için güzel bir süs olabilir.Hatta değişik renklere bile boyayabilirsiniz.

 

Evde ne kadar vazo , şekerlik , pamukluk varsa çıkarıyoruz. Ve bu yıl ağaca takacağımız süsleri bunların içerisine koyup masaüstünde dekoratif olarak kullanıyoruz. :)

 

Bu fikri görünce resmen bayıldım. Normal bir günde bile mumlarımızı bu şekilde süsleyip kullanmak gayet hoş bir fikir olabilir.

 Gelelim olmazsa olmaz kapı süslerine ,

 

 Şarap mantarlarından ve kuşburnundan tasarlanmış bu kapı süsü çok orjinal bir fikir :)

 

Evde hepimizin eskiden kalan yada annemizden kalan yumaklar vardır.Değişik süslerle kombinlenebilir.

 

Ve benim kapı süsleri arasında en beğendiğim ise bu oldu.
Tamamen doğadan gelen bir güzellik gibi.
Nar , kuşburnu , kozalak ve yeşil dallar ... 

Beyin gücünüze göre daha değişik ve güzel fikirler de çıkarabilirsiniz.
Benim aklımda ilk olarak cam vazo içerisinde mum ve kozalaklar ile süs hazırlamak var.

Sizde yılbaşı ruhu ne durumda ???


Tekrar Görüşmek Üzere


Sevgiler


Not: Resimler İnternetten ve Pinterestten alıntıdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder