26 Kasım 2014

BURT'S BEES PEELİNG İLE DOĞRU BİLİNEN YANLIŞLARA VEDA !

Merhaba Kızlar ;

Bu aralar yoğun çalıştığım için blogla pek ilgilenemediğim doğrudur. Ancak bakıma , kozmetiğe ve instagram paylaşımlarıma ara vermedim  tabi ki :)

Özellikle bu soğuk havalarda cilt bakımı bizim için oldukça önemli. Cilt tipiniz nasıl olursa olsun soğuk havalarda yeterli derece de korumak ve sağlıklı görünmesini sağlamak için bakımı elden bırakmıyoruz.


Ancak doğru bilinen bir yanlış var ki o da Peeling!

Soğuyan havalarda peeling yapmanın cilde zarar verdiği kanısı oldukça yaygın.
Oysa sonbahar ve kış aylarında da cildimizi ölü deriden ve hücrelerden arındırmamız gerekmektedir.


Haftada 2 kez yaptığınız peelingi 1'e indirirek uygulamaya bu mevsimlerde de devam edebilirsiniz.

Böylece öle deriden arınan cildiniz uyguladığınız serumları ve nemlendiricileri daha iyi emecek. Böylece soğuk havalarda cildinizi korumuş olacaksınız.

Burt's Bees %100 Doğal Peeling gözenekleri derinlemesine temizlemek için söğüt kabuğu özleri içeriyor, bu da kiri ve fazla yağı ciltten uzaklaştırmaya yardımcı oluyor. Dövülmüş şeftali çekirdekleriyse ölü tabakayı ciltten uzaklaştırıyor.

 Peki içerisinde başka hangi doğal içerikler var?  

Yağı alınmış süt: Bu doğal yumuşatıcı, vitamin ve mineral yönünden zengindir. Süt Tozu, cildi yatıştırır, nemlendirir ve kuru ve tahriş olmuş ciltleri rahatlatır.

Hindistancevizi yağı: Cilde nem sağlar ve cildi yatıştırır.


Sağlıklı görünen temiz bir cilde kavuşmak için; formülü %100 doğal olan Burt's Bees peelingi haftada bir kez uygulayabilirsiniz.



Burt's Bees %100 Doğal Peeling /  Peach & Willow Bark Deep Pore Scrub fiyatı  62 TL.
                                                                                                     
   Yetkili Eczanelerde ve Sephora Mağazalarında bulabilirsiniz.



Sevgiler







2 yorum:

  1. ürünleri kullandım ve gerçekten iç açıcı sonuçlar aldım . doğal olduğu içinde içim rashat bir şekilde kullanabiliyorum.

    YanıtlaSil
  2. ürünleri kullandım ve gerçekten iç açıcı sonuçlar aldım . doğal olduğu içinde içim rashat bir şekilde kullanabiliyorum.

    YanıtlaSil