17 Kasım 2014

MAKYAJ ÇALIŞMALARIM


Merhaba Kızlarrrrr :)

Yaklaşık 1 haftadır işlerimin yoğunluğundan yazı yayınlayamıyorum. Kendimi eksik hissediyorum yazı yazmadığım günler ama hem işler hem çocuklar ev derken vakit kalmadı ne yazık ki.

Fırsatını bulmuşken de bol resimli bir yazı hazırlamak istedim.
Bugün size yaptığım ve beğendiğim bazı makyaj çalışmalarımdan bahsedeceğim.


Genelde her gün az da olsa makyaj yaparım. Geç kalmadığım günler haricinde tabi :)
Ve çoğunlukla günlük hafif tonlarda makyajı tercih ederim.


Bakalım bunlar arasında neler var ?





Gördüğünüz gibi genelde günlük makyajlarımda yoğunlukla kullandığım eyeliner ve rimel.

Devamında parlatıcı yada nude tonda bir ruj ve hafif olarak da allık.

Uygulaması kolay ve vakit almayan bir makyaj olduğu için işe giderken genelde bunları tercih ediyorum.


Daha detaylı olarak yaptığım makyajları da özel günlerde yada gece dışarı çıkarken kullanıyorum




Bu makyajın detaylarını Terazi Burcu Makyajı olarak burdan okuyabilirsiniz.




Benim için kış mevsimi , koyu gözler kırmızı dudaklar demek :)




Bu makyajda Rımmel London Magnif' Eyes göz farını denemiştim. Yazısını burdan okuyabilirsiniz.



Ve son olarak bana göre yaptığım en başarılı makyaj olan ; Yengeç Burcu Makyajı 



Yaklaşık 1 saat kadar sürmüştü bu makyajı yapmak ama yaparken de sonucunda da çok zevk aldım. 
Gece makyajı , özel gün yada gelin makyajı olarak kullanılabilir.

Detaylı yazısını burdan okuyabilirsiniz.



Benim sevdiğim tür de olan makyajlar bu şekilde.

Umarım beğenirsiniz.


Sevgiler























1 yorum:

  1. Merhaba :) hesabım olmasa da blogunuzu sıklıkla takip etmeye çalışıyorum. Bu posta da bayıldım gerçekten:) Ancak bir sorum olacaktı, http://3.bp.blogspot.com/-IVlfGYg2X4s/VGmumrkL4qI/AAAAAAAARZU/GVlcEENdd_o/s1600/IMG_20141031_103709.jpg şu fotoğrafta gözleriniz lens mi? Uzun zamandır bu renkten arıyorum. Öyleyseler hangi marka ve renk, söyleyebilir misiniz? Eğer lensseler çok yakışmışlar gerçekten

    YanıtlaSil